loading...
فارسی وب نت
آخرین ارسال های انجمن
مدیر بازدید : 657 سه شنبه 30 دی 1393 نظرات (0)

 سلام به همه دوستان خوب و عزیز

 با لاخره بعد از چند روز وقت گذاشتن برنامه یا اپلیکیشن خبری را با اسم اخبار روزانه تهیه کردم

 که امید دارم قابل قبولتون باشه و بین دوستانتون هم منتشر کنید

 البته این نسخه ابتدایی هست و دارم مدام روش کار میکنم و ارتقا میدم البته در همین حد هم قابل قبوله

 امید دارم دوستان نصب کنند و باگی داشت بفرمایند.

 از خصوصیات این نرم افزار سبک بودن کم حجم بودن به روز بودن و حتی استفاده از اینترنت موبایل هست امید دارم براتون مفید باشه

با این نرم افزار شما همیشه یکقدم جلوتر از دیگران خواهید بود همیشه مطلع و باخبرهستید


البته این نسخه ابتدایی هست و دارم مدام روش کار میکنم و ارتقا میدم البته در همین حد هم قابل قبوله امید دارم دوستان نصب کنند و باگی داشت بفرمایند. از خصوصیات این نرم افزار سبک بودن کم حجم بودن به روز بودن و حتی استفاده  اسان از اینترنت موبایل هست امید دارم براتون مفید باشه

*************

 ورژن جدید 1.0.6  اپدیت شد و جایگزین شد


com_akhbar_aminroidv1.0.6.apk


com_akhbar_aminroidv1.0.6.apk

جدید:

سلام

خوشبختانه اپلیکیشن اخبار روزانه مورد تایید تیم مارکت بزرگ  پلازا قرار گرفت البته

چند مارکت دیگر هم در حال بررسی هستند

ولی همین که پلازا به عنوان بهترین مارکت انخاب و تایید کرده جای خوشحالی و خرسندی دارد

ورژن جدید 1.0.6 در لینک زیر در پلازا

لینک مستقیم در مارکت پلازا

لینک دانلود مستقیم ازپلازا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
برای ارتباط با سایت  از طریق گزینه تماس با ما و یا ایمیل ادرس porsesh.shahed@gmail.com
اقدام بفرمایید.
با سپاس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    لطفا نظر خود در مورد موضاعات سایت و میزان رضایت را بفرمایید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 297
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 130
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 110
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 570
  • بازدید ماه : 1,315
  • بازدید سال : 11,125
  • بازدید کلی : 884,759
  • کدهای اختصاصی