loading...
فارسی وب نت
آخرین ارسال های انجمن
مدیر بازدید : 850 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)



چک کردن گوشی موبایل همسر: صحیح یا غلط؟



باعث می‌شود احساس بدی پیدا کنید اما نمی‌توانید جلو خودتان را بگیرید. 

درمورد میل شدید و وحشتناک به چک کردن گوشی موبایل همسر و درست یا غلط بودن آن با یک روانشناس صحبت کرده‌ایم.

از بیشتر کسانی که به من برای مشاوره مراجعه می‌کنند شنیده‌ام که خیانت همسرانشان از طریق اس‌ام‌اس، ایمیل و فیسبوک بوده است. من باور ندارم که این روش‌های ارتباطی باعث باز شدن فضا برای خیانت می‌شود. فقط  گرفتن مچ آدم‌ها را آسان‌تر می‌کند. 

بعضی‌ها نمی‌توانند جلو خودشان را برای چک کردن‌های مداوم بگیرند. ارباب رجوع‌هایی داشته‌ام که موبایل‌های همسرانشان را چک می‌کرده‌اند. بیشتر‌آنها زن بودند و اکثرشان بعد از اینکه یکبار مچ همسرشان را در خیانت گرفته بودند به این کار روی آورده‌اند. اعتماد بین آنها شکسته شده و اضطراب زیادی درمورد رابطه‌شان دارند. چه موضوع این باشد چه نباشد، کسی که مدام همسرش را چک می‌کند دچار عدم امنیت و مشکلات مربوط به اعتمادبه‌نفس است.

در مواردی که کسی قبلاً به آنها خیانت کرده و همسر کنونی‌شان کاملاً معصوم است، موقعیتی بسیار ناعادلانه ایجاد می‌شود. زوج‌هایی را دیده‌ام که مرد کاملاً به همسر خود وفادار بوده اما باز هم همسر او مدام در حال چک کردن او بوده است. بعضی اوقات وقتی زنی نمی‌تواند به اضطراب خود غلبه کند، شکافی بین آنها ایجاد می‌کند و رابطه بر هم می‌خورد.


مدیر بازدید : 978 شنبه 26 اسفند 1391 نظرات (0)


ناتوانی یا اختلال جنسی در زنان چند نوع است؟


مشکلات جنسی زنان چیستند و چگونه درمان می شوند؟

اختلال جنسی در زنان به انواع زیر تقسیم می شود:

۱- اختلال کمبود میل جنسی یا سردمزاجی زنان.
۲- اختلال بیزاری یا تنفر جنسی. این اختلال شدیدتر از اختلال قبلی است.
۳- اختلال در برانگیختگی جنسی. در این حالت فرد واجد میل جنسی است اما برانگیخته نمی شود.
۴- هراس از آلت. این اختلال، اختلالی اضطرابی است که در آن فرد به شدت از آمیزش می ترسد، درحین آمیزش تمام عضلات شکم، ران، دست و پای او جمع می شود و به مرد اجازه آمیزش را نمی دهد.
۵- واژینیسموس. این اختلال شبیه اختلال قبلی است. در این حالت، عضلات ست و پا و شکم شل است ولی عضله ابتدایی واژن مسدود و منقبض است و این انقباض مانع از دخول می شود.
۶- آمیزش دردناک. این اختلال در اثر برانگیخته نشدن درست خانم و یا تعارضات خانم با همسرش در زندگی زناشویی و یا ناشی از مشکلاتی است که زن از کودکی با آمیزش جنسی داشته است. در این حالت، آمیزش برای خانم بسیار دردناک و ناخوشایند می شود.
۷- اختلالِ نرسیدن به ارگاسم. این اختلال بسیار شایع است و شاید شایع تررین اختلال جنسی خانم ها باشد. این اختلال در کشور ما نسبت به کشورهای غربی و حتی کشورهایی مثل کره و چین و ژاپن رواج بیشتری دارد.
کلاً این اختلال در خاورمیانه شیوع گسترده تری نسبت به جهان غرب و بسیاری از مناطق دیگر جهان دارد. علت آن هم آموزه های تعصب آمیز است که اجازه نمی دهد خانم ها به اوج لذت جنسی برسند و بعد از مدتی نسبت به رابطه جنسی سرد و نفرت زده می شون و حتی از همسر خودشان هم دلزده می شوند که چرا او به ارگاسم می رسد ولی من به ارگاسم نمی رسم.
۸- اختلال سردرد بعد از آمیزش. در این حالت، فرد بعد از آمیزش دچار سردرد، انقباض های عضلانی ناحیه سر، سرگیجه، تهوع می شود.
۹- اختلال ملال بعد از آمیزش. در این حالت، زن پس از آمیزش دچار افسردگی و اندوه می شود و ممکن است گریه کند و دچار غم شدید شود.
این ها اختلالات جنسی خانم هاست.
حادترین اختلال در بین این اختلالات نه گانه کدام است؟
بیزاری جنسی از همه حادتر است و درمانش هم از همه شدیدتر است؛ چون فرد نه تنها تمایلی به نزدیکی ندارد بلکه از آن بیزار است. ممکن است علت این اختلال، سوءاستفاده های جنسی در کودکی باشد. تجاوز و کودک آزاری حتی توسط محارم و یا آموزه های سخت و متعصبانه در خانواده، می تواند علت این اختلال باشد.
مثلاً در خانواده ای که سه تا عمه میانسال ازدواج نکرده حضور دارند، یک دختر کم سن و سال در اثر تلقینات این سه تا عمه، می تواند دچار بیزاری جنسی شود ؛ من خودم چنین بیماری داشتم.


مدیر بازدید : 12792 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)


این مطلب جنبه آموزشی دارد

بسیاری از زنان همواره خود را برای برقراری رابطه بی میل نشان می دهند و طوری رفتار می کنند که گویا در حال لطف به مرد هستند و برای آنها رابطه جنسی اهمیت چندانی ندارد.این باعث می شود که مردان همواره برای یک شب سکسی مدام التماس کنند و در نهایت هم همه چیز با سرعت پایان پذیرد. اما اینبار با اجرای این دستور العمل در طول هفته زن را براحتی آماده می کنید و وی را چنان دیوانه و تشنه خواهید ساخت که به شما حمله کند!

ما عاشق خوب داریم. عاشق خیلی خوب داریم و عاشق زرنگ! دو گروه اول کسانی هستند که تنور آنها همیشه داغ است و آماده ولی آنها همواره آخر شب بالشت خود را بغل کرده اند و به روز خود می اندیشند! اما عاشقان زرنگ کسانی هستند که تنور را برای لحظاتی روشن می کنند و هدف را می زنند!


بسیاری از زنان همواره خود را برای برقراری رابطه بی میل نشان می دهند و طوری رفتار می کنند که گویا در حال لطف به مرد هستند و برای آنها رابطه جنسی اهمیت چندانی ندارد.این باعث می شود که مردان همواره برای یک شب سکسی مدام التماس کنند و در نهایت هم همه چیز با سرعت پایان پذیرد. اما اینبار با اجرای این دستور العمل در طول هفته زن را براحتی آماده می کنید و وی را چنان دیوانه و تشنه خواهید ساخت که به شما حمله کند!


در ابتدا بیاموزید که
1-اگر شما دو روز پیش سکس داشته اید و امروز هم سکس می خواهید دلیل مهم آن این است که شما ارضا فیزیکی شده اید (دو روز پیش) اما ذهنی ارضا نشده اید!


2- اگر یکبار در هفته از شب تا صبح مشغول فعالیت جنسی باشید و خود را تخلیه کنید بهتر است از اینکه هر شب برای یکبار رابطه داشته باشید.


3- اگر بیاموزید که رفتار جنسی خود را تنظیم کنید و تخلیه درست شوید می توانید روزهای دیگر را به خود برسید و فعالیتهای بدنی و ذهنی خود را داشته باشید و خود را بروز نگه دارید در غیر اینصورت در هر دو روز یکبار مغز شما بطرف سکس خواهد رفت و هزینه های آن. بیاموزید که در زمانی که سالم تخلیه شده باشید می توانید ذهن خود را آماده سازید و بازی نمایید اما در بر عکس این حالت شما همیشه توسط وی حاضر هستید بازی بخورید تا به نوایی برسید!


پس تا اکنون باید به این نتیجه رسیده باشید که بهتر است به جای اینکه مدام در خواست سکس نمایید آن را از ذهن خود بیرون بریزید و خود را برای روز مشخص آماده سازید. در این مدت براحتی به بازی خود ادامه دهید .


روز اول - بوسه و تمام !
امروز شما وی را برای چندین بار در زمانهای مناسب می بوسید. طوری وی را ببوسید که انگار فردایی وجود ندارد! به آرامی و موقرانه لبهایتان را بروی لبهای وی بگذارید و آن را نگه دارید . سعی نکنید محکم بوسه بگیرید اما در نظر داشته باشید که حتما لبهای وی را در اختیار خود داشته باشید.


در زمانیکه حس کردید خسته شده وی را به آرامی در کنار خود بنشانید و شانه های وی را ماساژ دهید. بعد نگاهی مستقیم در چشمانش بکنید ولی لام تا کام حرف نزنید! سکوت شما باعث تاثیر عمیقی می گردد. این نگاهها هم برای تازه عروسها و هم برای زنانی که مدتهاست از ازدواج آنها می گذرد یک تاثیر دارد آنهم اینکه " زنان را در رویای خود بدنبال نخود لوبیا خواهد فرستاد "!



مدیر بازدید : 2455 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)


چرا گاهی آقایان از روابط جنسی سرد می شوند؟


مردان موجوداتی هستند ذاتا خشن، دلیل این خشن بودن را میتوان در تاریخ جستجو کرد، وقتی که مردان از قدیم الایام ( نه حالا در عصر فمنیسم ! ) وظیفه داشتند تا کارهای سخت را انجام بدهند، درنتیجه نیاز به روحیه و جسمی خشن داشتند تا بقا بشریت حفظ شود، چون اگر این نبود و مردان با زنان یکسان بودند، دیگر هیچ خانه ای ساخته نمیشد، هیچ غذایی شکار نمیشد و تا به الان نسل بشریت به احتمال زیاد منقرض میشد ! لذا میبینیم که این ویژگی خشن بودن، ویژگی مثبتی است و برای حفظ بقا و تکامل بشریت باید در کنار روحیه آرام زنان قرار گیرد.


فمنیست ها و زن سالارها : « به این خروس نگاه کنید، آیا بدون آن تاج و دمش خروس می شود؟ پس چرا خیال می کنید که با چیندن دم و تاج مردان میتوانید خوش بخت شوید و مطمئن هم باشید که مرداتان مرد باقی مانده است و زندگی تان در امنیت تمام گرم گرم شده است ؟ »

مردان، ذاتا به دلیل همین روحیه شان به دنبال فرمانفرمایی هستند، فرمان فرمایی که به مرد در روابط خانوادگی اش احساس قدرت بدهد، اشتباه نکنید که قدرت به معنای دیکتاتوری یا استبداد و یا حتی پدر سالاری صرف نیست ! بلکه قدرت به این معنا است که مرد باید در روباطش با جنس مخالف احساس کرامت و موثر بودن بکند، برای حضم این جملات باید به این مثل از یک استاد روانشناسی دانشگاه تهران ( که متاسفانه اسمشان را فراموش کرده ام ) اشاره کنم که میگفتند: « مرد باید در خانه پادشاه و زن نخست وزیر باشد » یعنی اینکه با وجود اینکه مرد باید فقط یک مقام تشریفاتی در درون خانه داشته باشد و اصل کار در دست دیگری باشد اما باید کرامت و ابهت مرد درخانه حفظ شود تا این خانه به یکی از گرم ترین و زیبا ترین عواطف انسانی آراسته شود. ( ملاک از مثل نخست وزیر و پادشاه، کشورهای مشروطه ای همچون انگستان است، پس اشتباه نکنید ! )

همان طور که زنان برای شکوفایی احساسات و عواطفشان نیاز به امنیت در روابطشان هستند، مردان نیز به فراخور طبیعتشان نیازمند، ابهت اند تا بتوانند احساساتشان را بروز دهند و به شکوفایی مطلوبی که میتواند بزرگترین تضمین های امنیتی را به زنان بدهد برساند، لذا مشاهده میکنیم که همواره اگر بخواهیم بهترین حالت را در روابط زناشویی داشته باشید باید از معادله ( دادن احساس احترام و ابهت به مردان = گرفتن احساس امنیت و تعهد برای زنان ) استفاده کنید، سرد کنندهای زیر این معادله را برهم میزنند و نتیجه اش این میشود که مردتان، یا از شما زده شود و به شما در خفا خیانت میکند، یا کار را برای همیشه تمام کند و شما را طلاق دهد و یا دربهترین حالت اگر آدم با اخلاق و با ایمانی باشد. با اینکه از شما متنفر است تا آخر عمر شما را تحمل میکند و شما را از آنچه که در روابط زناشیویی نیازمندش هستید و حقتان است، محروم سازد.


مدیر بازدید : 7668 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (1)

زن ها بعد از رابطه جنسی چه چیزی دوست دارند؟


4520 زن ها بعد از رابطه جنسی چه چیزی دوست دارند؟

محققان اروپایی در یک نظرسنجی که از بسیاری از زنها صورت گرفت ، لیستی از مواردی که آنها بعد از برقراری رابطه جنسی و ارگاسم دوست دارند تهیه شده است ، لطفا به این نکته توجه داشته باشید که بنا بر این نظرسنجی گروههای مختلف خانمها تمایلات متفاوتی داشته و حتی امکان دارد مواردی که مورد علاقه برخی از خانمها در این لیست وجو دنداشته باشد….

۱: درآغوش گرفتن: تقریبا” همه خانمها دوست دارند که بعد از رابطه جنسی ،توسط مرد درآغوش گرفته ونوازش شوند. حلقه کردن دستها بدور زن و نوازش او احساس بسیارخوبی به زن میبخشد.حتی اگر بسیارخسته شده اید و دیگر انرژی برای ادامه دادن ندارید ف قبل از خواب دستهایتان را بدور همسرتان حلقه کنید و چندکلمه عاشقانه به او بگویید.

۲: عدم تحرکات جسمی: عده ای از زنها هم هستند که بعد از پایان رابطه جنسی ،دیگر هیچگونه علاقه ای به تماس جسمی و عاطفی ندارند ، این افراد اظهار میکنند که آنها بقدری تحریک شده اند که بعد از آن هرگونه تحریک دیگری برایشان لذتی نداشته و عذاب آورخواهدبود ، البته این خواسته هرگز به معنی سرد مزاجی این زنها نیست بلکه آنها فقط دوست دارند مدت کوتاهی باخودشان تنهاباشند،پس لازم است در این لحظات همسرتان را درک کنید ، دربرخورد با این زنها باید بعد از انجام رابطه جنسی از آنها بپرسید: عزیزم حالت خوبه؟آیا همه چیز مرتب است؟ یا آیا چیزی احتیاج نداری؟ و بعد از ابراز خوشنودی ازانجام رابطه جنسی با او ، سعی کنید همسرتان را نیم ساعتی تنها بگذارید تا استراحت کند.


مدیر بازدید : 1761 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (1)

اسراری که آقایان باید درباره ارضای جنسی خانمها بدانند

خانم ها، خوشحال باشید که در عصر حاضر زندگی می کنید، چرا که با نگاهی به گذشته، حدود ۱۰۰ یا ۵۰ سال پیش، نه تنها به مسئله ارضای جنسی زن اهمیّتی نمی دادند، بلکه محققین و دانشمندان نیز در این مورد به وضوح نظریه قطعی نداشتند! و در نگاه آنها، تنها مردها نقشی حیاتی در تولید مثل ایفاء می کردند.

البته با وجود اهمیّت به ارضای جنسی زنان در قرن حاضر، باز هم در مورد برخی خانم ها، زمان و چگونگی ارضای آنها شفاف نیست و نیاز به بررسی بیشتر دارد.

طبق آخرین آمار، حدود ۲۰% خانم ها اصلاً ارضاء نمی شوند، شاید با این آمار فکر کنید که خوشبختانه ۸۰% آنها به درجه ارضای جنسی می رسند، امّا متأسفانه در همین بین هم بخش عمده ای از آنها، با خود ارضایی به این درجه می رسند نه رابطه جنسی واقعی!

در این مقاله، مبحث اصلی، کمک به ارضای طبیعی در حین رابطه ی جنسی برای زنان است.

ارضای جنسی چیست؟ ارضای مردها در ظاهر به دلیل انزال، کاملاً دیده می شود، البته به ندرت این حالت در برخی زن ها نیز وجود دارد، امّا حقیقت این است که ارضاء در اکثر خانم ها قابل تشخیص نیست و به چشم دیده نمی شود. ارضاء در خانم ها، ابتدا با مرطوب شدن دهانه و گردن رحم و دیگر اعضاء بخش تناسلی آنها شروع و بعد ادامه می یابد. دهانه ی رحم آنها تا ۳۰ درصد باز می شود، ماهیچه و عضلات دیواره رحم، گردن رحم و خود دهانه بطور متناوب منقبض و منبسط می شوند.

مطالعات نشان داده است که زمان رسیدن به اوج لذّت در خانم ها متفاوت است، برخی زمان زیادی باید بگذرد تا ارضاء شوند و در مقابل بعضی نیز خیلی زود ولی چندین بار در طی یک رابطه ی جنسی، ارضاء می شوند. (این درحالیست که یک مرد معمولاً ظرف تنها چند دقیقه یا بیشتر به درجه ی انزال می رسد)

یکی از موانع اصلی رسیدن به اوج لذّت در زنان، کنترل مستقیم رابطه جنسی توسط مرد است، در بیشتر مواقع، نحوه ی اجرای مراحل رابطه جنسی و دخول بر اساس آن چیزیست که مرد لذّت می برد و تحت اختیار اوست. البته زن نیز در این بین از رابطه جنسی لذّت می برد ولی این نشانه ی رسیدن به درجه ی ارضاء کامل نیست. مرد به محض انزال می تواند دست از ادامه ی رابطه جنسی بردارد و این زن است که به زمان بیشتری نیاز دارد.

اولین راه حل اصلی برای اینکه خانم ها به اوج لذّت و ارضاء برسند، این است که از مرد بخواهد، آهسته تر مراحل رابطه جنسی را پیش ببرد. در این بین خود زن نیز می تواند با دخالت خود، روال را به نفع خود آرام تر کند. می توانید خود، کنترل اوضاع را بدست بگیرید. جالب است بدانید که اکثر مردها این حالت را بیشتر دوست دارند و جذابیت بیشتری برای آنها خواهد داشت.
.)
مدیر بازدید : 2548 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)


رابطه جنسی یک شبه: مشکلات و معضلات

متاسفانه گاهی شاهد آن هستیم که برخی آقایان در برقراری ارتباط با خانمها فقط به دنبال رابطه جنسی هستند آن هم از نوع غربی و یک شبه و بلافاصله بعد از دوستی به طرف مقابلشان پیشنهاد سکس میدهند که این موضوع خلاف همه معیارهای اخلاقی، عرفی و انسانی جامعه است. خانمهایی که دانسته و نادانسته وارد چنین روابطی میشوند باید بدانند که هدف آن شخص چیزی جز سوء استفاده جنسی نبوده و هرگز مسئله عشق و دوست داشتن در میان نیست و احتمال خیلی زیاد وجود دارد که پس از اتمام رابطه جنسی دیگر شاید حتی یک بار هم از وی خبری نشود و همین مسئله باعث بروز مشکلات روحی، جسمی و احساسی فراوانی شود. رابطه جنسی بخصوص برای خانمها باید به همراه احساس و اتصال عاطفی عمیق باشد و فقط به بعد از ازدواج موکول شود.


در این مقاله بررسی میکنیم که آیا برای خانم‌ها هم امکان دارد که بدون ایجاد واکنش احساسی یا وابستگی، با کسی ارتباط جنسی برقرار کنند؟ به عبارت دیگر، آیا خانم‌ها هم می‌توانند مثل خیلی از آقایان رابطه‌جنسی بی‌احساس داشته باشند؟ در 99% از موارد پاسخ منفی است.

بیشتر خانم‌ها نمی‌توانند بدون وارد کردن قلب و احساس خود یا انتظارات و توقعات بعدی، با کسی ارتباط جنسی برقرار کنند اما چرا؟ اجازه بدهید کمی به بیولوژی بدن آنها بپردازیم. وقتی خانم‌ها شروع به تبادلات فیزیکی با مردی  می‌کنند، از در آغوش کشیدن گرفته تا ایجاد رابطه جنسی، مقدار زیادی هورمون پیوندی اُکسی‌توسین در بدن آنها ترشح می‌شود. زمانیکه این هورمون ترشح می‌شود، شیمی مغز تغییر کرده و فرد از نظر احساسی، پیوند بیشتری با فردی که آن را تحریک کرده پیدا می‌کند. اگر تصور می‌کنید که یک خانم می‌تواند بدون ایجاد هیچ حسی با مردی ارتباط برقرار کند، مطمئن باشید که اکسی‌توسین همه چیز را تغییر خواهد داد! حتی اگر واقعاً علاقه‌ای به دیدن دوباره او نداشته باشد، مطمئناً هنوز دوست دارد از او خبر داشته باشد تا مطمئن شود که همه ارتباطش کاملاً بی‌مفهوم نبوده است. و اگر قبل از برقراری ارتباط به او تمایل داشته باشد، اکسی‌توسین باعث می‌شود انتظارش از آن رابطه بیشتر شود. باعث می‌شود روز بعد مدام نگاهش به تلفن‌همراهش باشد و انتظار یک تماس یا پیام را بکشد و فکرش هم مدام پیش او خواهد بود. این متاسفانه کاملاً طبیعی است. میل خانم‌ها به ارتباط عاطفی بخاطر تغییر هورمونی ایجاد شده در مغزشان و  چون موجوداتی احساسی هستند، بعد از ایجاد ارتباط جسمی بیشتر می‌شود.

وقتی زنی وارد یک رابطه جنسی عادی بدون آینده می‌شود و چیزیکه می‌خواهد را طلب نمی‌کند یا چیزیکه دوست دارد را انجام نمی‌دهد یا در هر حال احساس رانده شدن می‌کند، دچار یک نوع خماری بعد از معاشقه می‌شود. این خماری بخاطر وجود هورمون‌های پیوندی زیاد در بدن اوست که هیچکس را برای وصل شدن پیدا نمی‌کنند. ممکن است احساس ناامیدی، ناراحتی، عصبانیت، گناه یا خجالت کند زیرا مقدار زیادی اکسی‌توسین در بدنش تولید شده است بدون اینکه کسی را بیابد که با او ارتباط احساسی پیدا کند.


مدیر بازدید : 3795 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)
خصوصیاتی که شعله تمایلات جنسی آقایون را خاموش می کند


  خانم ها آیا می دانید که چه چیزهایی شعله جنسی آقایون را خاموش می کند؟ خیلی چیزها  البته ممکن است رفتار یا خصوصیتی که شعله جنسی یک مرد را خاموش می کند، برای مرد دیگر اینطور نباشد. بعد از انجام تحقیقات مختلف، ما به این نتایج رسیده ایم. در این مقاله لیستی 10 موردی از مهمترین چیزها و رفتارهایی که تمایلات جنسی آقایون را متوقف می کند، گرد آورده ایم. خانم ها همیشه به یاد داشته باشید ممکن است همه این موارد شعله تحریک همسر شما را خاموش نکند اما در هر حال از جمله متداولترین مسائلی است که می تواند منجر به آن شود.

 

 

1. زن هایی که مثل پلیس های ترافیک عمل می کنند.

یعنی زنهایی که حین عمل جنسی از مردشان می خواهند کاری را انجام دهد. مثلاً می گویند، لباسم را آرام دربیار، حالا گردنبندمو دربیار، نه نه نه اینقدر تند، با دستت موهامو نوازش کن، و و و.... بله خیلی از خانم ها هستند که موقع رابطه جنسی چنین رفتاری دارند. در تحقیقاتی که ما انجام دادیم مردها واقعاً از این رفتار متنفر بودند. البته ابراز احساستان درمورد رابطه جنسی بااینکه مثل یک پلیس ترافیک دستور بدهید، خیلی فرق می کند.

 

2. زنهایی که در بستر، بی تحرک هستند (واکنش نمی دهند).  

کاملاً واضح است که این کدام دسته از خانم ها می باشند. خیلی از زنها هستند که فقط در تختخواب دراز می کشند و بقیه کارها مسئولیتش با مرد است. قدیم عرف به این شکل بوده است اما امروز اصلاً برای هیچ مردی قابل قبول نیست. مردها دوست دارند خانمشان به آنها واکنش دهد. این مهمترین شکایتی بود که در این تحقیقات مردها از خانم هایشان داشتند.


مدیر بازدید : 2719 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)

زن و مرد بعد از ازدواج با قرارگرفتن در جریان زندگی و رو به رو شدن با رویدادهای متفاوت و تغییر اولویت ها، کمتر به انگیزه های درونی که تا قبل از آن حرف اول را می زدند، توجه می کنند. قبل از ازدواج به هزاران دلیل عاشقانه، طرفین در تلاش هستند که دائم خود را با خواسته ها و تمایلات طرف مقابل تطبیق دهند و رضایت طرف مقابل را جلب کنند.

 حتی اگر یکی از طرفین مصرانه روی خواسته هایش تاکید کند. طرف مقابل با گذشت از خواسته اش چشم پوشی می کند و در نتیجه روابط با روندی صعودی که روز به روز جذاب تر می شود، ادامه پیدا می کند. پس چه عواملی باعث می شود آن همه رعایت احترام، فداکاری ها و مهربانی های قبل، پس از مدتی به دلسردی و خستگی تبدیل شود؟ دکتر احمد آقامحمدی، مشاور ازدواج و خانواده به این پرسش پاسخ داده است.
 


مدیر بازدید : 3982 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)
خطرات رابطه جنسی دهانی

 
مطالعات انجام شده حاکی از آن است که رابطه جنسی دهانی کاملا بی خطر نیست، هم برای فاعل و هم برای مفعول امکان انتقال std وجود دارد.
std = sexually transmitted diseases = بیماریهای جنسی سرایتی
active partner = فاعل
receptive partner = مفعول
- چه بیماریهای جنسی (std) از طریق رابطه جنسی دهانی منتقل می شود؟
شایعترین بیماری جنسی منتقله از طریق رابطه جنسی دهانی، هرپس است (herpes simplex virus = hsv)
هرپس دو نوع کلی دارد: hsv-1 که منجر به دانه هایی در اطراف دهان می شود (تاول تبخالی) درحالیکه hsv-2 منجر به زخمهای تناسلی می گردد
- hpv که مخفف human papilloma virus است هم ممکن است از طریق رابطه جنسی دهانی منتقل شود و منجر به زگیلهایی در اطراف و یا داخل دهان گردد.
مشخص شده است که گنوره (gonorrhea) از فرد آلوده در طی رابطه جنسی دهانی به فرد مقابل منتقل گردد و سپس عفونت از گلوی آن فرد به ناحیه تناسلی افراد بعدی منتقل شود. بدن بطور طبیعی در طی ۳ ماه میتواند باکتریهای گنوره در گلو را از بین ببرد ولی عفونت ناحیه تناسلی نیاز به درمان آنتی بیوتیکی دارد.
امکان انتقال کلامیدیا (chlamydia) هم از طریق رابطه جنسی دهانی وجود دارد، اگرچه کمتر رخ میدهد. کلامیدیا و گنوره منجر به زخم گلو می شوند (sore throat). خیلی از افراد ممکن است آلوده به این میکروب باشند ولی بدون علامت بوده و از آن آگاه نباشند.
- سیفلیس (syphilis) هم در شرایط خاص امکان انتقال در طی رابطه جنسی دهانی را دارد و آن هم در صورتی است که دهان در تماس با زخم باز یا راش پوستی عفونی قرار گیرد
احتمال انتقال عفونتهای دستگاه گوارشی و انگلها هم درصورت تماس دهان با مقعد وجود دارد.
هپاتیت a ویروسی است که در مدفوع فرد آلوده وجود دارد و در طی تماس دهانی-مقعدی امکان انتقال دارد.
هپاتیت b بطور کلی در خون است و تنها درصورتیکه در تماس رابطه جنسی دهانی ، خونی وجود داشته باشد منتقل می شود.
- آیا hiv از طریق رابطه جنسی دهانی منتقل میگردد؟
انتقال hiv در طی رابطه جنسی دهانی برای هر دو فرد فاعل و مفعول با احتمال کم (small risk) وجود دارد.
احتمال انتقال از فرد مفعول hiv مثبت به فاعل سالم در صورتی امکانپذیر است که فاعل در تماس با ترشحات جنسی (مایع منی یا ترشحات واژن) یا خون (خون عادت ماهانه یا زخمی در ناحیه تناسلی یا مقعدی) مفعول به بریدگی-زخم یا جراحت یا منطقه ملتهبی در دهان یا گلوی فرد فاعل برسد.
پوشش دهان و گلو در برابر عفونتهای ویروسی (همانند hiv) بسیار مقاوم است و اگر فرد سالم باشد امکان انتقال محتمل نیست.
بعلاوه امکان انتقال از مفعول hiv مثبت به فاعل سالم، در طی رابطه جنسی دهانی، خیلی کم است دلیل آن هم این است که میزان hiv موجود در بزاق دهان بسیار بسیار کم است و به اندازه ای نیست که منجر به آلودگی فرد مقابل گردد. تنها خطر در این حالت ممکن است بخاطر وجود زخم خونریزی دهنده یا لثه خونریزی دهنده در فرد hiv مثبت باشد که خون را به مخاط دستگاه تناسلی یا مقعدی و یا زخم و جراحتی که ممکن است فرد سالم مقابل داشته باشد، منتقل کند (هپاتیت c هم از این طریق منتقل میگردد)
ریسک انتقال hiv از فرد آلوده از طریق رابطه جنسی دهانی بسیار کمتر از ریسک آن در طی anal یا vaginal است
تعیین دقیق میزان ریسک انتقال hiv در نتیجه رابطه جنسی دهانی بسیار مشکل است چراکه اکثر افرادی که رابطه جنسی دارند تنها منحصر به رابطه جنسی دهانی نمی شود و فرمهای دیگر رابطه جنسی (آنال یا واژینال) را هم شامل می شود بنابراین تعیین اینکه انتقال hiv از طریق رابطه جنسی دهانی بوده یا فرمهای دیگر رابطه جنسی، بسیار مشکل است.
نهایتا اینکه عوامل متعددی ریسک انتقال hiv از طریق رابطه جنسی دهانی را افزایش می دهند منجمله زخمها و جراحات دهانی- خونریزی لثه-زخمهای تناسلی- سوراخ کردن دهان (oral piercing) و حضور همزمان دیگر بیماریهای جنسی

خطر انتقال ویروس در تماس دهانی با پنیس ( آلت تناسلی مردانه)

مدیر بازدید : 9718 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (0)

توجه:لازم به ذکر است این مبحث صرفا جنبه آموزشی برای بانوان و زوج ها دارد


نکاتی در رابطه با پستان های زنان و دختران

روش های موثر برای بزرگ شدن پستان های زنان ودختران


معمولاْ بسیاری از دختران پس از اتمام رشد پستانهایشان در پایان دوران بلوغ، پستانهایی کوچک نسبت به جثه خود دارند که این می تواند موجب افسردگی و ناراحتی  و دلزدگی و استرس آنها شود چرا که اکثر دختران مایلند پستانهای بزرگ، خوش ترکیب، متناسب و رو به جلو داشته باشند و نه کوچک و آویزان. پس همه ی خانم ها دوست دارند سینه هایی زیبا و خوش ترکیب داشته باشند. اما اجازه بدهید قبل از شروع آموزش تمرینات، کمی از ساختمان بدن برایتان بگویم. خانم ها و دختران گرامی ، خوب است بدانید که سینه های شما از چربی و بافت های چربی دار تشکیل شده است، از اینرو سایز آنها بستگی به میزان چربی دارد که در آن ذخیره می کنید که آنهم به نوبه خود بستگی به ژنتیک، وزن، سلامتی و سن شما دارد. ماهیچه هایی که در زیر سینه ها قرار گرفته اند، ماهیچه های سینه ای نامیده می شوند که برجستگی سینه ی شما از آنهاست.

اگر می خواهید بدانید که می توانید سایز سینه تان را تغییر دهید یا نه، باید به شما بگویم که خیر، نمی توانید (مگر با عمل جراحی)، اما می توانید با کار کردن روی عضلات سینه، آنها را بزرگتر، سفت تر و خوش ترکیب تر کنید.

برای این منظور چند روش مفید برای شما آماده کرده ایم که می توانید آنها را در خانه هم انجام دهید که هیچ خرجی هم برایتان نخواهد داشت و طی ۶ تا ۸ هفته سینه هایتان را به شکل دلخواه درخواهد آورد. این تمرینات را می توانید در ۱ تا ۳ ستِ ۸ تا ۱۵ تکراره، ۲ یا ۳ بار در هفته انجام دهید.

.


مدیر بازدید : 1603 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (1)


ده سال پیش در چنین ماهی بود که یک قرص آبی کوچک تولید شد: اولین درمان خوراکی ناتوانی جنسی مردان. ویاگرا که تصادفا بوسیله دانشمندان آزمایشگاه‌های شرکت داروسازی فایزر تولید شده بود، در تاریخ ۲۷ مارس ۱۹۹۸ بوسیله سازمان غذا و داروی آمریکا مورد تایید قرار گرفت.


ویاگرا


به گزارش بانک اطلاعات پزشکان دکتر برایان کلی مدیر ارشد پزشکی شرکت فایزر در این باره می‌گوید: “ما در اصل سیلدنافیل - داروی فعال موجود در ویاگرا – را به عنوان یک داروی قلبی- عروقی و برای توانایی آن برای پایین‌آوردن فشار خون مورد آزمایش قرار می‌دادیم.”

“اما در حین امتحان بالینی دارو متوجه شدیم که افراد مورد آزمایش نمی‌‌خواهند مصرف دارو را قطع کنند، چون عارضه جانبی این دارو باعث حل مشکلات جنسی آنها شده بود.”

وایاگرا را می‌توان به جرات سرشناس‌ترین داروی درمان ناتوانی‌های جنسی در بین مردم دانست اما اطلاعات ناقص در مورد آن موجب مصرف غلط این دارو و افزایش عوارض جانبی آن شده است؛ چرا که باورهای نادرست زیادی در مورد این دارو که در بیش از ۲۳ میلیون نفر در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد ، وجود دارد.

برخی از داروها در ابتدای تولید خود به منظورهای دیگری ساخته شده بودند ولی پس از آزمایش‌ها، عوارض جانبی را ایجاد کردند. سیلدنافیل که بیشتر با نام تجاری خود یعنی وایاگرا شناخته می‌شود برای اولین بار توسط شرکت دارویی فایزر ساخته و برای درمان آنژین صدری(بیماری قلبی) مورد استفاده قرار گرفت. در طی آزمایش‌های این دارو دیده شد در اثر مصرف‌، افزایش نعوظ رخ می‌دهد. از آن به بعد، از ۲۷ مارس ۱۹۹۸ این دارو به عنوان اولین داروی درمان ناتوانی‌های جنسی در آمریکا استفاده شد.

وایاگرا چه  می‌کند؟

در اغلب مردها گاه گاهی‌ ‌اشکالات به وجود می اید.ولی اگر مکررا اتفاق افتد، احتیاج به درمان دارد. دیابت، بالا بودن فشار‌ ‌خون، مشکلات قلبی، عدم تعادل هورمونی و مسائل پروستات عوارض بعضی از داروها‌ ‌مخصوصا داروهای ضد فشار خون و روانگردان‌، اضطراب، افسردگی و عدم اعتماد به نفس از جمله عواملی‌ ‌هستند که احتمال اختلالات نعوظ را افزایش می‌دهد .


مدیر بازدید : 2077 جمعه 15 اردیبهشت 1391 نظرات (1)


آنها این کار را هر روز انجام نمی دهند (وا!) آنها به سرعت معتقدند (نه!!). مقاله را بخوانید تا به حقیقت های بی شماری در مورد رابطه جنسی سالم در خانواده های موفق پی ببرید.


به عنوان یک دختر روشن فکر که به تازگی وارد یک ارتباط دو نفره شده اید، احتمالا مطالبی را در مورد زندگی سالم می دانید: عادلانه دعوا کنید، به او وقت دهید تا با خودش خلوت کند (با این کار خودتان هم فرصتی پیدا می کنید تا تنها شوید)، هیچ گاه چشم های خود را از او برنگردانید (حتی اگر زیباترین فیلم را در تلویزیون نگاه می کنید) و ... اما زوج های خوشبخت در اتاق خواب چه عکس العمل هایی از خود نشان میدهند؟ برای روشن تر شدن این مطلب ما از متخصصان و مشاوران در زمینه ازدواج و خانواده کمک گرفتیم. کارهایی که به شما پیشنهاد می شود، عجیب و غریب نیستند و نمی خواهیم بگوییم که باید بر جاذبه غلبه کنید، همه چیز صرفا به سکس ارتباط پیدا نمی کند، و فقط باید کاری کنید تا احساس نزدیکی بیشتری نسبت به همسرتان پیدا کنید.

1- به طور متناوب مشغول باشید
راز موفقیت زوج های خوشبخت این نیست که هر روز هفته با هم رابطه جنسی دارند. در حقیقت بر طبق گفته های دکتر "تینا تسینا" نویسنده کتاب "هم ازدواج کنیم هم آزاد باشیم" زوج های موفق بر اساس یک برنامه زمانی مشخص رابطه جنسی دارند. از سوی دیگر عدم برقراری این نوع رابطه در دراز مدت نیز به هیچ وجه قابل قبول نیست چرا که روابط جنسی، نزدیکی دو طرف را تقویت کرده و به آن ژرفا می بخشد. "تسینا" اظهار می دارد "افرادی که از برقراری رابطه جنسی با یکدیگر خودداری می کنند، میان خود فاصله بسیار زیادی را به وجود می آورند و پس از چندی افراد غریبه در نظرشان بیش از شریک فعلی زندگی شان جذاب جلوه می کنند." همچنین دفعات منظم سکس برای آقایون اهمیت فراوانی دارد. دکتر لورا برمن، مدیر مرکز برمن در شیکاگو اظهار می دارد: "یکی از راههایی که می تواند دو نفر را نزدیک به هم نگه دارد این است که آن دو از نظر جنسی به هم نزدیک باشند. تنها راه رسیدن به نزدیکی و صمیمیت نیز همین مورد است." زمانی که مرد به تعداد دفعات منظم با همسر خود رابطه جنسي نداشته باشد، او حس رمانتیک بودن خود را از دست می دهد؛ پس از اندکی خانم نیز شور و حرارت جنسی خود را از دست می دهد و به همین منوال یک دور تسلسل به وجود می آورد." از سوی دیگر بد نیست که اجازه دهید یکی دو هفته بدون وجود سکس سپری شود، در حقیقت تعداد زیادی از زوج های موفق، یک بار در هفته این کار را انجام می دهند. نکته کلیدی این است که هر دو از این یک بار نهایت لذت را ببرند. اگر ارتباط شما به یک بار در ماه و یا کمتر از آن محدود می شود باید قدری کنجکاو شوید که چه مشكلي وجود دارد. شماره 2 را بخوانید تا ازدواج موفق تری را دنبال کنید.


مدیر بازدید : 2213 یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

بر اساس اظهارات بانوان معلوم شده که سبب سرد مزاجی کمتر از نیمی از آنان همین عامل کامروا نشدن از همبستری است .آنها به موجب نا آشنایی همسرانشان با اصول زن داری و برقراری روابط جنسی ، چـه بسا هیچ مفهومی از این روابط در ذهن نداشته باشند، بلکه آن را عملی حیوانی ، غیر بهداشتی و مشمئز کننده بدانند که جز اتلاف وقت ثمری ندارد.دکتر محمد والی پور ، متخصص روانپزشکی در این باره میگوید : اکثر مردان متاهل ، باور ندارند که از آیین همبستری اطلاعات ناقصی دارند.

وی با بیان این که خیلی از مواقع اشـکال اصلی به طرف مقابل آنها یعنی به مرد مربوط می شود که باید وظایف خود را درست اجرا کند گفت : گاهی اوقات مرد با آنکه با شیوه های روابط جنسی آشناست بر اثر فشار شهوت یا خودخواهی ، همسر خـود را در کـامـروا شـدن یـاری نـمـی کـند و پیش از ارضای او دست از عمل زناشویی می کشد. سردی جنسی خصیصه ای نیست که با انسان زاییده شود و تا دم مرگ باقی و برقرار بماند.

دکتر والی پور افزود : فردی کـه احساسات جنسی ندارد ممکن است فقط به این علت باشد که تاکنون با نوع تحریکی که در او عکس العمل به وجود می آورد، مواجه نشده است .


مدیر بازدید : 1836 دوشنبه 04 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

معمولاً تعداد مردهایی که به همسر خود خیانت می کنند از تعداد زنانی که به شوهر خود خیانت می کنند بیشتر است. ولی تحقیقات اخیر نشان می دهد که در سال های اخیر تعداد زنان خیانتکار نسبت به قبل بیشتر شده است.


معمولاً تعداد مردهایی که به همسر خود خیانت می کنند از تعداد زنانی که به شوهر خود خیانت می کنند بیشتر است. ولی تحقیقات اخیر نشان می دهد که در سال های اخیر تعداد زنان خیانتکار نسبت به قبل بیشتر شده است.

موسسه Coffee and Company بریتانیا در یکی از پژوهش های خود نشان داد که از  3000 شرکت کننده، 20 درصد زنان به خیانت به همسران خود اعتراف کرده اند. اما چرا زنان به شوهران خود خیانت می کنند؟ در اینجا به 10 مورد اشاره می کنیم که شاید بعضی از آنها شما را متعجب کنند.

انتقام جویی



گاهی بی وفایی یک زن از حس انتقام جویی او ناشی می شود. گاهی زنان بر خلاف میل باطنی خود به شوهر خود خیانت می کنند تا به او بفهمانند حس مورد خیانت قرار گرفتن چه قدر دردناک است. و جالب اینکه در خیلی از موارد این حربه زنان جواب می دهد. دکتر بنی وِیل می گوید " مردها به اندازه زنان احساساتی نیستند بنابراین در اکثر مواقع درد و رنج ناشی از خیانت همسر را درک نمی کنند، مگر اینکه خودشان طعم آن را بچشند." زنان با این کار در واقع می خواهند  شرایطی برابر با  شوهر خود داشته باشند چون احساس می کنند آنچه تا به حال به آن پایبند بوده اند دیگر اعتبارو ارزشی  ندارد.

بی تفاوتی همسر

گاهی بی وفایی زنان از احساس نادیده گرفته شدن یا بی تفاوتی همسر نسبت به مسائل و مشکلات ناشی می شود.  روث هوستون، کارشناس و موسس سایت معتبر infidelityAdvice.com، می گوید " اکثر زنان ابتدا سعی می کنند به همسرشان بفهمانند که مشکلی وجود دارد و چیزی آنها را ناراحت کرده است.  اما اگر شوهر متوجه این اشارات غیرمستقیم نشود، به همسر خود بی اعتنایی کند یا گلایه های او را جدی نگیرد، زن به خیانت روی می آورد چون احساس می کند راه دیگری نمانده است."


مدیر بازدید : 1658 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (0)

نادانستنیها در مورد انزال در خانمها



خیلی ها برام پیام گذاشتند که این مورد را تشریح کنم ، نگاهی به ایـن قضـیه کـه چـرا خـانـم هـا تـصـور مـی کـنـند تـوانایی اش را ندارند؛ آیا میـدانید که تمام خانم ها قادر به رسیـدن به این مرحله می باشند؟ بله؛ حقیقت دارد! شاید در مورد انزال خانمـها چـیـزهایی شنیده باشید و یا مانند خیلی از افراد، اصلاً بـه هیچ وجه با آن آشنا نباشید.

این امر نه تنها درمورد خانمها صحت دارد، بلکه امری است که همه خانم ها می توانند به آن دست پیدا کنند. رسیدن بـه اوج لـذت در زنـان یـک واکنش طبیعی جنسی است که تا کنون به صورت معمایی سربسته باقی مانده است.

تمام خانم ها می توانند به آسانی بیاموزند که چگونه می توانند به اوج لذت برسند و انزال در آنها صورت پذیرد؛ البته پیرامون این مطلب تصورات اشتباه بسیار زیادی وجود دارد.

برخی معتقدند که به طور کلی مسئله انزال در خانم ها وجود ندارد، عده ای دیگر بر این باورند که تنها تعداد "خاصی" از خانم ها قادر به تجربه چنین موضوعی هستند، جمعی دیگر نیز همچنان به شایعه پراکنی در مورد این مطلب ادامه می دهند و هر روز تکنیک و استراتژی های جدیدی را ارائه می دهند. به عنوان مثال توصیه می کنند که خانم ها می بایست برای رسیدن به اوج لذت حتما دیواره های رحم خود را به یکدیگر بفشارند.

چنین اظهاراتی، اصولاً بی پایه و اساس هستند. هر چند تمام خانم ها در ساختار اندام های تناسلی با یکدیگر متفاوت هستند (درست مانند آقایون)، اما همه آنها با بکارگیری روش مناسب، قادر به چشیدن طعم چنین لذتی می باشند. درست مانند آقایون که بدون توجه به سایز، و یا حالت و شکل اندام تناسلی خود، قادر به انزال میباشند. دلیل اینکه بسیاری از افراد تصور می کنند که خانم ها نمی توانند به انزال دست پیدا کنند نشئت گرفته از اطلاعات ناکافی آنها در این زمینه می باشد.

خودم، زمانیکه برای اولین بار در مورد انزال خانم ها چیزهایی به گوشم خورد، تقریباً اواخر 20 سالگی را سپری می کردم. با اینکه از نظر جنسی اطلاعات کم و بیش کاملی داشتم و در رشته روانشناسی جنسی نیز تحصیل می کردم، شکه شدم که چرا تا به حال در این مورد چیزی به گوشم نخورده بود.

من به شخصه زمانی توانستم به حقایق، در مورد انزال خانم ها پی ببرم که با یکی از دوستان دخترم در این زمینه گفتگوی بازی داشتم. او به من گفت زمانیکه این احساس هنگام رابطه جنسی با شوهرش به او دست می دهد فی الواقع "دیوانه کننده ترین حس" را تجربه می کند. خیلی شیفته شدم و سؤال های متفاوتی را از او در این زمینه پرسیدم. بعد از آن تصمیم گرفتم تا از طریق اینترنت اطلاعات بیشتری کسب کنم، اما متاسفانه به منابع نادرست و غیر قابل اطمینان برخورد کردم. یک خانم باید چه کار کند؟ می خواستم اطلاعات بیشتری در این زمینه پیدا کنم. در ادامه تحقیقات گسترده ام را با بررسی ژورنال های پزشکی، مصاحبه های پزشکی، و مشاوره درمانی آغاز کردم.

پیش از هر چیز اجازه دهید تصورات غلط در این زمینه را مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم چه چیزی به راستی صحت دارد و چه چیزهایی در این زمینه نادرست میباشند.



مدیر بازدید : 2684 جمعه 04 فروردین 1391 نظرات (0)

روشهایی برای جلب رضایت همسرتان در استفاده از "کاندوم"


مردم معمولاً از کاندوم شکایت می‌کنند. می‌گویند با آن راحت نیستند، میل‌جنسیشان را کمتر می‌کند و صمیمیت رابطه‌ جنسیشان را هم از بین می‌برد. خیلی‌ها هم فکر می‌کنند اگر همسرشان از آنها بخواهد که از کاندوم استفاده کنند یعنی به آنها اعتماد ندارد. اگر همسر شما هم برای خودداری از استفاده از کاندوم، این بهانه‌ها را آورد، باید بدانید که تنها نیستید.

اما باید بدانید که استفاده از کاندوم حین رابطه‌جنسی به طور قابل‌توجهی احتمال ابتلا به بیماری‌های مقاربتی را کاهش داده و از بروز بارداری نیز جلوگیری به عمل می‌آورد. به همین دلیل اگر همسرتان راضی به استفاده از کاندوم نبود، ارزشش را دارد که راهی برای راضی کردن او پیدا کنید. راهکارهایی که در زیر به آن اشاره می‌کنیم، می‌تواند در این زمینه کمکتان کند.

از قبل برنامه‌ ریزی کنید

قبل از اینکه از نظر جنسی تحریک شوید، در این رابطه با همسرتان صحبت کنید و درمورد فواید استفاده از کاندوم برای داشتن یک رابطه‌ جنسی ایمن‌تر توضیح دهید.

کاندومی با سایز مناسب تهیه کنید

افراد مختلف باید از کاندوم‌هایی با سایزهای مختلف استفاده کنند. خوشبختانه کاندوم‌ها شکل‌ها، سایزها، رنگ‌ها، طعم‌ها و بافت‌های مختلفی دارند و از جنس‌های مختلف ساخته شده‌اند، به همین علت احتمال اینکه کاندومی پیدا شود که برای همسرتان راحت باشد و بتواند یک رابطه‌جنسی لذت‌بخش داشته باشد بیشتر است. می‌توانید انواع مختلف را امتحان کنید تا یکی مناسب خودتان را پیدا کنید.


مدیر بازدید : 1372 یکشنبه 28 اسفند 1390 نظرات (0)

داشتن زن زیبا، رویای همه مردان است


مردها همیشه در رویای یک زن زیبا هستند ، حتی اگر خودشان بسیار زشت باشند یا زیبا باشند. این حس در تمامی مردان وجود دارد و تنها مختص به یک یا دو نفر نیست و در نهان تمام مردها این حس وجود دارد فقط درصد آن کمی بیشتر یا کمتر است .

مردها حتی در روابط دوستانه قبل از ازدواج نیز به دنبال دخترهای زیبا هستند ، در تحقیقی که بر روی درصد زیادی از مردها انجام شد مشخص شده است که این حس در تمامی مردان وجود دارد و تنها مختص به یک یا دو نفر نیست و در نهان تمام مردها این حس وجود دارد فقط درصد آن کمی بیشتر یا کمتر است .

اما به چه دلیل ؟
هنگامی که یک مرد با یک زن مواجه می شود او را از هر لحاظ می پسندد جز مسئله زیبایی، معتقد است که اگر توانسته است او را پیدا کند پس می تواند شخص دیگری را نیز پیدا کند و به همین دلیل گزینه اول را رها می کند و به دنبال شخص دیگری می رود زیرا معتقد است که زن های بسیار زیبایی وجود دارند و مصرانه بر این مساله تاکید می کنند که ” زن های زیبای بسیاری وجود دارند”.

مدیر بازدید : 1063 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)
بسیار مهم است که به همسرتان نشان دهید که فردی قابل اعتماد هستید و حالا چند روش ساده:
1- آنچه که می گویید خیلی مهم است پس به آن عمل کنید:
اگر به همسرتان می گویید که ساعت 9 خانه هستید پس سعی کنید واقعا ساعت 9 در خانه باشید. اگر کاری برای تان پیش آمد و دیرتر از ساعت مقرر به خانه می رسید به او تلفن کنید و تاخیرتان را به اطلاعش برسانید.
2- در حد امکان در دسترس باشید:
سعی کنید گوشی همراه تان همیشه روشن ودر دسترس باشد و هیچوقت آن را خاموش نکنید. بعضی اوقات شارژ گوشی تمام می شود یا صدای زنگ آن را نمی شنوید... در عوض به محض اینکه توانستید به او زنگ بزنید .
3- همسرتان را واقعا شریک زندگی تان بدانید.
به جای اینکه دور خودتان یک دیوار بلند بکشید ، مسائل تان را در آن حریم مخفی کنید یا احساساتتان را از همسرتان پنهان کنید ، سعی کنید با او صادق باشید. هرچقدر با او بیشتر در مورد مسائل تان صحبت کنید او بیشتر به شما اعتماد خواهد کرد.

مدیر بازدید : 911 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (0)

شگفتی یک جمله عجیب در جذب آقایان

زندگى زناشویى، تشکلى است که بر پایه محبت، بنا نهاده شده و این امر، نقشى حیاتى را در آن بازى مى کند؛ عنصرى که خداوند متعال از آن به عنوان نشانه اى از خود نام برده است. اگر چه اندکى از این سرمایه را خداوند در ابتداى زندگى زناشویى به زن و مرد عطا فرموده، ولى باید آن را چون نهالى دانست که لازم است حفظ و بارور شود .




محبت

محبت، انسان را به سوى همشکلى و همسانى با معشوق مى کشاند و این علاقه که در اعماق جان انسان است، باعث مى گردد تا محب به صورت محبوب در آید. همسر هر فرد، مى تواند مهم ترین محبوب و همراه او باشد. اگر در انتخاب همسر، محور، ایمان و حب پروردگار باشد، مى توان امیدوار بود که این ازدواج، منجر به زندگى اى شود که هدف و شالوده آن، رسیدن به قرب الهى است و این که زن و مرد، هر دو تصمیم بگیرند که این عشق و علاقه زمینى را نردبانى سازند براى دست یافتن به رضاى پروردگار».
اکنون به چند روش براى ابراز محبت و افزایش مهر و عطوفت بین همسران، اشاره خواهیم کرد:

زن مطیع، فرمانرواى قلب شوهر است
یکى از مهم ترین و حیاتى ترین حس هایى که مردان به آن علاقه دارند، حس مالکیت و مدیریت است. از سوى دیگر، براى حفظ کیان خانواده، لازم است زنى که به زندگى و شوهر خود علاقه مند است، از شوهر خود اطاعت کند و بداند که اگر در تمام شئون زندگى، مطیع او باشد، مهرش چنان در دل مرد نفوذ مى کند که حاضر است براى زن و زندگى اش، هر فداکارى و ایثارى انجام دهد و بهترین حس ها را به همسر خود بدهد و بدین ترتیب است که هم مرد راضى است و هم زن.

زنان به کارهاى کوچکى هم که مردان برایشان انجام مى دهند، امتیاز مى دهند

اغلب مردان چنین تصور مى کنند که باید کارى بزرگ و حیرت آور براى همسر خود انجام دهند تا مورد تحسین و قدردانى او واقع شوند و این تصور، باعث مى گردد تا مرد دست به کارى نزند که خشنودى زن را برانگیزد؛ مگر زمانى که بتواند کار بزرگى انجام دهد؛ در حالى که زنان براى کارهاى به ظاهر کوچک مردان نیز امتیاز قائل هستند. براى مثال، یک مرد مى تواند براى سالگرد ازدواج یا تولد همسرش، یک متن محبت آمیز بنویسد و یا هدایاى کوچکى مانند عطر، شکلات یا شیرینى مورد علاقه همسر و یا گل تهیه کرده، به همسرش بدهد و آن گاه معجزه این کار خود را در ایجاد و افزایش علاقه بین خود و همسرش، به تماشا بنشیند.
محبت، مانند سیم برقى است که از وجود محبوب به محب وصل مى گردد و صفات محبوب را به وى منتقل مى سازد و این جاست که انتخاب محبوب، اهمیت مى یابد. به نظر مى رسد که همسر هر فرد، مى تواند مهم ترین محبوب و همراه او باشد

مدیر بازدید : 1542 پنجشنبه 18 اسفند 1390 نظرات (0)
شاید برای خیلی از شما این سوال پیش آمده باشد که بعد از ازدواج و ورود به دنیای تاهل تا چه حد می توانیم دوستی های دوران مجردی مانند رابطه با همکلاسی های دوران مدرسه، دوران دانشگاه و یا حتی یک دوست خانوادگی قدیمی را ادامه دهیم؟ آیا ادامه دادن این دوستی ها ممکن است به ضرر زندگی زناشویی ما تمام شود؟

آیا باید برای ادامه دادن این رابطه ها و دوستی های عمیق، از همسرمان اجازه بگیریم؟ دوستی های بعد از ازدواج اگر قرار بر ادامه دادن این دوستی ها بود رابطه ما باید چگونه باشد؟ ارتباط خانوادگی داشته باشیم یا به یاد دوران مجردی اوقاتی را به تنهایی با هم سپری کنیم؟ و .... البته باید توجه داشت که حفظ ارتباطات دوستانه دوران تجرد بعد از ازدواج مانند شمشیر دو لبه است و می تواند فواید و مضرات زیادی را به همراه داشته باشد. برخی از افراد این نوع دوستی ها را به طور کلی خوب و برخی بد می دانند.
مدیر بازدید : 10438 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)
از سری مقالات مسایل جنسی زنان ( این مقالات صرفا جنبه آموزشی داشته و خواندن ان به افراد بالای 18 توصیه می شود)

1-نوک پستانها سفت میشود نفس نفس زدنهای تند ممکن است نشان دهنده این باشد که خانمتان حتما ارضاء شده

2-احساساتی میشود بعضی از مواقع به ارگاسم رسیدن زن چنان موجی از احساست در او بوجود می آورد که شروع به گریه میکند
3- به خواب میروند البته بیشتر مردم تصور میکنند این حالت درمردان بیشتر نمایان میشود اما در حقیقت این چنین نمی باشد به خاطر داشته باشید اگر زن شما بعد از برقراری رابطه جنسی به خواب رفت و پشتش را به شما کرد بی احترامی از جانب او تلقی نکنید این خود نشانه خوبی از ارضاء شدن آن میباشد.
مدیر بازدید : 2693 چهارشنبه 19 بهمن 1390 نظرات (0)

کاندوم یکی از روشهای موثری است که به نحو مناسبی باعث پیشگیری از بیماریهای مقاربتی , همینطور جلوگیری از حاملگی میگردد.

معمولا جنس اکثر کاندومها لاتکس است که جنس ارجح و مرغوب میباشد با اینحال در بازار انواع دیگری هم وجود دارد که بهتر است مصرف کنندگان نسبت به این مسیله هوشیاری لازم را داشته باشند.

به این دلیل که هم نازکتر و هم مقاومتر و هم احتمال سرایت بیماری و ویروس در آنها کمتر است.البته گاهی بعضی خانم ها نسبت به کاندومهای لاتکس دار حساسیت دارند که در این حالت بهتر است از انواع بدون لاتکس استفاده شود. از نظر اینکه از چه اندازه ای استفاده شود معمولا همه از انواع متوسط و معمولی استفاده میکنند ولی این مسیله در کشورهای دیگر به دلیل فرهنگ بالای مصرف تفاوت میکند ومصرف کنندگان ترجیح میدهند از اندازه های متناسبتری استفاده کنند.


اغلب کاندومها به طور معطر عرضه میشود بطوری که در غیر اینصورت باعث دلزدگی مصرف کنندگان میگردد. البته منظور از دلزدگی این هست که چون بعضی از زوجین تمایل به رابطه جنسی دهانی دارند ممکن است بوی نامطبوع کاندوم اثر نامطلوبی در مراحل انها داشته باشد
مدیر بازدید : 2863 سه شنبه 18 بهمن 1390 نظرات (0)

فرق انزال با ارگاسم در خانم ها


مقاله فرق انزال با ارگاسم در خانم ها که در دانشگاه پنسیلوانیا و با همکاری پرفسور وحدت ماندانایی ( ایرانی - آمریکایی ) مورد تحقیق قرار گرفته شده است

فرق انزال با ارگاسم در خانم ها



چـرا خـانـم هـا تـصـور مـی کـنـند تـوانایی اش را ندارند؛ آیا میـدانید که تمام خانم ها قادر به رسیـدن به این مرحله می باشند؟ بله؛ حقیقت دارد! شاید در مورد انزال خانمـها چـیـزهایی شنیده باشید و یا مانند خیلی از افراد، اصلاً بـه هیچ وجه با آن آشنا نباشید.

این امر نه تنها درمورد خانمها صحت دارد، بلکه امری است که همه خانم ها می توانند به آن دست پیدا کنند. رسیدن بـه اوج لـذت در زنـان یـک واکنش طبیعی جنسی است که تا کنون به صورت معمایی سربسته باقی مانده است.

تمام خانم ها می توانند به آسانی بیاموزند که چگونه می توانند به اوج لذت برسند و انزال در آنها صورت پذیرد؛ البته پیرامون این مطلب تصورات اشتباه بسیار زیادی وجود دارد.

برخی معتقدند که به طور کلی مسئله انزال در خانم ها وجود ندارد، عده ای دیگر بر این باورند که تنها تعداد "خاصی" از خانم ها قادر به تجربه چنین موضوعی هستند، جمعی دیگر نیز همچنان به شایعه پراکنی در مورد این مطلب ادامه می دهند و هر روز تکنیک و استراتژی های جدیدی را ارائه می دهند. به عنوان مثال توصیه می کنند که خانم ها می بایست برای رسیدن به اوج لذت حتما دیواره های رحم خود را به یکدیگر بفشارند
مدیر بازدید : 8194 دوشنبه 17 بهمن 1390 نظرات (0)

در طول اُرگاسم در مغز چه اتفاقی می‌افتد؟






با اینکه دلایل انجام رابطه‌ جنسی به شکل‌های مختلف متفاوت و پیچیده هستند اما هدف معمولاً رسیدن به ارگاسم است. ازآنجاکه ما آدمها متفاوت هستیم، دستیابی به یک توصیف عمومی از ارگاسم غیرممکن است. چیزی که اکثر افراد در آن توافق دارند این است که ارگاسم تجربه‌ای عمیقاً و شدیداً لذت‌بخش است.



ارگاسم واقعاً چیست؟ همیشه وقتی درمورد معنی کلمه‌ای شک دارید به لغت‌نامه رجوع کنید. لغت‌نامه آکسفورد ارگاسم را اینطور معنی می‌کند: "حرکتی ناگهانی، اسپاسم، انقباض، یا تشنج ... موجی از هیجان جنسی." لغت‌نامه میریام وبستر توصیف این لغت را بیشتر می‌کند، "خروج انفجاری فشارهای عصبی-عضلانی در اوج تحریک جنسی که معمولاً با انزال مایع منی در مردان و انقباضات واژن در خانم‌ها همراه است." محقق جنسی مشهور، دکتر آلفرد کینسی (Alfred Kinsey) ارگاسم را اینطور معنا کرده است، "ارگاسم را می‌توان با اوج و سکون ناگهانی ارکستر احساسات انسانی ، ... انفجاری از فشارها و با عطسه در ارتباط دانست."


مدیر بازدید : 7499 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (1)

ان زال زود رس به چه معناست ؟

از نظر علم روانشناسي : ان  زا  لي كه بر خلاف ميل شخص و بدون كنترل او انجام ميگرد را ا ن زا  ل زود رس گويند كه بر طبق آن فرد از زمان ان ز ا ل و كيفيت رابطه ناراضي است و اين نارضايتي ميتواند يك طرفه يا دو طرفه باشد ، به طوريكه حتي اگر شريك ج ن س ي فرد از زمان ان زا  ل ناراضي باشد ، ان زال را زود رس گويند . ( مثلا اگر مرد در ۸ دقيقه ارضاء ميشود و زن در ۱۰ دقيقه ، ا  ن  ز  ال را زود رس گويند اما اگر مرد در ۲۰ دقيقه ارضاء شود و زن در ۱۰ دقيقه ، مورد را مربوط به ا ن زال زود رس نميدانند )

از نظر علم پزشكي : ان زال كمتر از دو دقيقه كه بدون كنترل شخص انجام گيرد را ان  زا  ل زود رس گويند .

دلايل ايجاد ان زال زود رس در مردان :

 

۱ – عوامل رواني بازدارنده ( عواملي مانند اضطراب در حين سكس ، احساس گناه يا افسرده گي ميتوانند موجب ان زال زود رس شوند )

 ۲ -  فاصله زياد بين روابط ج ن س ي ( وقتي كه احساسات ج ن س ي بين زوجين متراكم ميشود ،  معمولا كنترل يك باره آنها سخت ميشود و منجر به ان زال زود رس ميشود ! )

۳ – تجربه ج ن س ي كم ( بيشتر افراد در اوايل زندگي زناشويي دچار اين مشكل ميشوند و به مرور زمان با تجربه بيشتر مشكلشان رفع ميگردد )

۴ -  عوامل پزشكي بازدارنده ( عواملي نظير آسيب جسمي ، تداخلات دارويي در هنگام درمان بعضي بيماري ها و مشكلات هورموني از جمله عوامل پزشكي هستند كه منجر به ان زال زود رس ميشود )


مدیر بازدید : 2499 پنجشنبه 06 بهمن 1390 نظرات (0)

ازدواج به عنوان سنتی پسندیده در تمامی جوامع در طول تاریخ از جایگاه خاصی برخورداربوده است . شروع زندگی مشترک روزنه ای بر ارضای نیازهای زیستی، روانی و اجتماعی می باشد ، با این حال بنا به دلایل متعدد امروزه بسیاری از ازدواجها به طلاق منجر می شود .
انگیزه های افراد برای تشکیل زندگی مشترک، متعدد است ، بعضی از این انگیزه ها به دلیل ناهمخوانی با واقعیتهای زندگی زناشویی محکوم به شکست می شود . در این مطلب سعی ما بر این است تا به به انگیزه هایی که احتمالا به شکست در زندگی مشترک(طلاق) منجر می شود ، نظری افکنده بیفکنیم...

انگیزه های غلط ازدواج


مدیر بازدید : 114912 شنبه 24 دی 1390 نظرات (11)

دانستن این نکته که زنها چقدر مردها را بخاطر ناموفق بودن و عدم رضایت کافی در سکس مقصرمیدانند، خیلی جالب است. اکنون بعد از تحقیق و بررسی بسیار و بحث و گفتگو با دوستان و همکلاسیها، حتی دوست دخترها! من میتوانم لیستی از فانتزی های شهوانی زنها و انتظارات آنها از مردها را به شما ارائه دهم:

1- توجه کامل به تمام بدن او: بسیاری از دخترها و زنها دوست دارند که مردشان به تمامی بدنشان توجه داشته باشد و فقط متوجه اندامهای جنسی نباشد. بعضی از اظهار نظرهای خانمها در این مورد از این قرار است:
« من میخواهم او سراسر بدن من ازمچ پا تا پشتم را ببوسد و لیس بزند»
« من دوست دارم مرد نواحی حساس دیگر بدنم غیر از واژن را هم تحریک کند»
اگرشما کمی وقت صرف نوازش داخل رانها یا بوسیدن دست او بکنید مفید است.بعلاوه او هم به همین روش شما را تحریک میکند و به این ترتیب هردو شما بعدا" از نزدیکی لذت بیشتری خواهید برد.


مدیر بازدید : 1752 دوشنبه 12 دی 1390 نظرات (0)

سؤالي که در ذهن همه افراد مطرح مي شود اين است که چگونه مي توان قبل از ازدواج به خصوصيات روحي و رواني همسر پي برد؟ و آيا مي شود با رعايت موازين شرعي و عرفي، شخصي را قبل از ازدواج شناخت؟

خواستگاري در درجه اول احترام و اکرام به جنس مؤنث است.


جواب اين سؤال تا حدودي مثبت است به شرطي که عاقلانه با موضوع برخورد شود. به پسران جوان توصيه مي کنيم، دقت کنيد شخصي را که براي ازدواج انتخاب مي کنيد، آيا شخصيت اجتماعي، يعني مجموعه حرکات، رفتارها، آدابِ معاشرت و برخورد اجتماعي اش با عقايد شما همخوان هست يا خير؟ اگر همخواني وجود داشت تحقيقات جزيي در مورد خانواده اش به عمل آوريد و خانواده او را با خانواده خود از لحاظ اقتصادي، اجتماعي مقايسه کنيد، اگر در يک رديف بوديد به خواستگاري برويد.

دختر خانم هاي جوان بايد ابتدا تحقيقات جزيي در مورد خواستگارشان به عمل آورند اگر در کليات مانند وضعيت اقتصادي و اجتماعي، موقعيت شغلي و تحصيلي، فرد مورد نظرشان با آنها همخوان است، اجازه دهند خواستگار به خانه آنها بيايد.

تاريخچه خواستگاري به قبل از ميلاد مسيح برمي گردد. خواستگاري از طرف مردان انجام مي شده. به عبارت ديگر مرد به خواستگاري زن مي رود، و اين امر به خاطر تفاوت هاي روان شناختي زن و مرد است، خواستگاري در درجه اول احترام و اکرام به جنس مؤنث است.


مدیر بازدید : 1935 پنجشنبه 08 دی 1390 نظرات (0)

بنظر شما بهترین راه شناخت قبل ازدواج طرفین از نظر مسایل جنسی چه راهی میتواند باشد؟


از چهار سوالی که برای ما ارسال کرده‏اید، سؤالهای 1، 2 و 4 تقریباً یک موضوع دارند و آن آشنایی با رابطه صحیح جنسی بین زن و شوهر است و سؤال 3 مربوط به آشنایی با روابط صحیح انسانی بین همسران است. در مورد سه سؤال اول، قبل از اینکه وارد اصل بحث شویم، لازم است مطلبی را در مورد اهمیت آموزش جنسی و نیازی که خانواده‏ها به آن دارند، خدمتتان عرض کنیم. به قول یکی از دانشمندان، اصل غریزه جنسی در انسان فطری و غریزی است، ولی رفتار یا آمیزش جنسی نیاز به آموزش دارد. به همین جهت هم در تعالیم اسلام نکات زیادی درباره چگونگی شرایط و برخی خصوصیات رفتار جنسی بین همسران وارد شده و هم در روان‏شناسی و بهداشت مطالب ارزنده‏ای ارائه گردیده است. تحقیقات روان‏شناختی در این مورد نشان میدهد: امروزه یکی از معضلات اصلی خانواده‏ها که منجر به اختلافات و نزاع‏های بی حاصل شده و حتی بعضاً به طلاق و جدایی کشیده میشود، مسئله نارضایی جنسی زوجین از یکدیگر است.

مدیر بازدید : 1767 چهارشنبه 07 دی 1390 نظرات (3)

ازدواج‌های به وصال نرسیده


ازدواج‌های به وصال نرسیده
این در حالی است که در صورت مشاوره و درمان صحیح، نیمی از این طلاق‌ها به وقوع نخواهد پیوست...

در این بین، ازدواج‌هایی نیز تحت عنوان ازدواج‌های به وصال نرسیده وجود دارند که مشکل عمده بسیاری از زوج‌های جوان و تازه‌ازدواج‌کرده را تشکیل می‌دهد. به عنوان نمونه، مقاربت دردناک یکی از شکایات شایع خانم‌هایی است که در اوایل ازدواج‌شان به متخصصان زنان و زایمان مراجعه می‌کنند و استرس و ترس نیز به این مشکل افزوده می‌شود و در بسیاری از موارد، ازدواج به‌وصال‌نرسیده را سبب می‌شود و گاهی نیز از بین رفتن میل جنسی، ناباروری و افسردگی را در پی دارد.




مدیر بازدید : 3410 پنجشنبه 24 آذر 1390 نظرات (2)

این مطلب صرفا به جهت بالا بردن سطح اگاهی و جنبه علمی داشته و خواندن آن برای زیر 18

ممنوع می باشد

خود ارضایی در صورتی انحراف جنسی محسوب میشه که شما با وجود دسترسی به جنس مخالف آن را ارجح بدانید در غیر اینصورت به هیچ عنوان انحراف نیست و عذاب وجدان ناشی از آن تنها در اثر تربیت غلط ماایرانیهاست که از کودکی در ما نهادینه شده و هر بار باعث آزار روحی و تصور بر ایرادجسمی در ما میشود. البته بنده به هیچ عنوان خود ارضائی را توصیه نمی کنم چرا که هرمسیری در هر حال سیر خدادادی و طبیعی خود را داراست ورابطه جنسی نیز جهت آرامش انسان و بقای نسل در وجود آدمی تعبیه گردیده ولی به اعتقاد من اگر قبح و زشتی گناه خود ارضایی از وجود ما رخت بر بندد به شرط عدم افراط, میتواند به عنوان مکانیسم دفاعی مناسبی در برابر فشار جنسی ناشی از ناکامی و عدم ازدواج در زندگیهای امروزیاستفاده بشه.

 

به شرطی که این موضوع را برای خود گناه قلمداد نکنیم و از آن (حتی بهتعداد معقول) غول نسازیم

مدیر بازدید : 2445 دوشنبه 21 آذر 1390 نظرات (6)
شایع ترین اختلالات جنسی شناخته شده برای زنان شامل کاهش میل جنسی، دیسپارونی (آمیزش دردناک)، واژینیسموس (انقباض دردناک و غیرارادی ماهیچه های واژن به هنگام دخول) و نرسیدن به اوج لذت جنسی (یا ارضا نشدن جنسی) است.

دیسپارونی (آمیزش دردناک):

دیسپارونی حالتی است که فرد در هنگام آمیزش دچار درد میشود. این درد ممکن است در بدو ورود آلت مردانه به واژن یا در مراحل مختلف در طول دخول ایجاد شود. این حالت درجات متفاوتی دارد و نسبت به اینکه در چه زمانی پس از شروع نزدیکی و در کجا فرد احساس درد می کند، دلایل و درمانهای متفاوتی دارد.


مدیر بازدید : 1402 دوشنبه 21 آذر 1390 نظرات (2)
 والاترین هدف زندگی مشترک چیست؟زوجیت، قانون حیات و بقاست و انتخاب همسر، حساس‌ترین و پیچیده‌ترین مسئله در طول زندگی هر فرد می‌باشد. در ازدواج‌های مناسب، زوج ها به آرامش، و رشد و بالندگی لازم دست می‌یابند: خلاقیت‌های خود را بروز می‌دهند و هویت خود را تکمیل می‌کنند. 

مهارت در همسرداری همانند هوشیاری، سلامتی، خودباوری، اعتماد به نفس، کامیابی، شادابی،و... یادگیری است: آگاهی از تفاوت‌ها و نیاز‌ها و خواسته‌های خود و همسر، دانستن این که چگونه به نیازهای خود و همسر پاسخ درست و شایسته دهیم .در واقع اگر علم و آگاهی نباشد، رفتار و عمل درست نیز صورت نمی‌گیرد: بنابراین علم، آگاهی، عمل و هوشیاری است که زندگی مشترک را به شادکامی و کامیابی سوق می‌دهد. به علاوه با علم و آگاهی و هوشیاری است که می‌توان ارتباط بهتر، تفاهم شایسته‌تر، هماهنگی مناسب‌تر و تعهد پایدارتری به وجود آورده و زندگی مشترک را در مسیر رضایت واقعی و بالندگی قرار داد.


مدیر بازدید : 1462 دوشنبه 21 آذر 1390 نظرات (0)

باید گفت که در افراد مختلف فرق می کند. اگر لازم شود که مقیاس و قاعده ای بیان کنیم باید چنین بگوئیم: چه شما و چه زنتان فقط باید وقتی عمل جنسی انجام دهید که احساس کنید به آن احتیاج دارید و از آن لذت خواهید برد.

مرد اگر رابطه جنسی را طوری تنظیم کند که هر وقت زن ارزو کند، او با میل و علاقه بتواند انجام دهد خیلی بهتر خواهد بود. والا اگر فقط درمواردی که خودش آرزو می کند عمل انجام دهد و در مواردی که زن اظهار تمایل می کند، خودداری کند و یا با بی میلی عمل کند، فوائد روحی و جسمی رابطه جنسی از میان می رود.
البته گاهی پس از اینکه مدتی از هم دور بوده اند، اگر به فاصله های کوتاهی چند بار عمل جنسی انجام دهند برای هر دویشان لذت بخش است و مانعی ندارد. خلاصه رابطه جنسی چیزی است که باید زن و شوهر به تناسب تمایلاتشان آنرا تنظیم کنند.

بکوشید که در هنر عشق متخصص شوید ولی در اثنای این کوشش سرمایه مردی شانرا نیز افزایش دهید. روح نیز مانند جسم احتیاج به دیسیپلین و غذاهای فراوان دارد.

مدیر بازدید : 1493 دوشنبه 14 آذر 1390 نظرات (0)


اگر چه نمی ‌توان آمار مناسبی از مبتلایان به ناتوانی جنسی در مردان و زنان ارائه کرد، اما این روزها بسیاری از این اختلال شایع رنج می ‌برند بی ‌آن که بتوانند راه علاجی برای …

اگر چه به دلیل مسائل فرهنگی و اجتماعی نمی توان آمار مناسبی از مبتلایان به ناتوانی جنسی در مردان و زنان ارائه کرد، اما این روزها بسیاری از این اختلال شایع رنج می برند بی آن که بتوانند راه علاجی برای آن پیدا کنند. در این میان اگر بخواهیم تعریفی خلاصه از ناتوانی جنسی بگوییم، شاید این جمله کافی باشد که ناتوانی های جنسی به مجموعه ی وسیعی از اختلالات عملکرد جنسی گفته می شود که به دنبال آن ها رضایت مرد و زن از رابطه زناشویی کاهش می یابد. آن چه در این میان اهمیت می یابد این است که گفته می شود شایع ترین بیماری درمان شده در جوامع مختلف، ناتوانی جنسی است، این در حالی است که متاسفانه به دلیل نداشتن اطلاعات کافی درمورد روش های درمانی مطمئن و بدون خطر تنها یک درصد مبتلایان به این مشکل درمان می شوند.

اگر چه به دلایل فرهنگی و اجتماعی، بسیاری از آقایان بیماری خود را مسکوت نگه می دارند و از عواقب آن غافل هستند، اما بر اساس میزان مراجعان به مطب اورولوژیست ها و متخصصان مجاری ادراری و کلیوی مشاهده می شود که در بین 40تا 65سالگی تقریبا 55درصد افراد به درجاتی از اختلال نعوظ(erection) مبتلا هستند. از این بین 18درصد خفیف، 24درصد متوسط و 10درصد شدید هستند. البته با افزایش سن این اختلال افزایش می یابد، اما آن چه امروز در کشور ما به وفور دیده می شود، افزایش بروز این اختلال در میان نسل جوان و بزرگسال است.

 

مدیر بازدید : 1706 چهارشنبه 08 تیر 1390 نظرات (0)

همه ی ما در زندگی روزمره حسادت را تجربه کرده ایم. با اینکه احساس «حسادت» یک تجربه مشترک میان همه ی انسانهاست؛ اما دلیل و واکنش هر یک از ما، در مقابل این احساس کاملاً متفاوت است.

مطابق با تعاریف روان شناسان بالینی، حسادت جنسی یک واکنش پیچیده است که در برابر احساس تهدید و یا ترس از، از دست دادن و یا فقدان یک رابطه ارزشمند ایجاد می شود، پیچیدگی این واکنش به این علت است که دارای سه مولفه هیجانی، فکری و رفتاری است.
مولفه هیجانی – احساس رنج، خشم، عصبانیت، غم و اندوه، حسادت بردن، ترس، سوگ.
مولفه فکری (شناختی) - رنجش، سرزنش خود، رقابت و چشم و هم چشمی با همتایان، نگرانی در مورد تصویر بدنی خود، احساس ترحم و دلسوزی نسبت به خود
مولفه رفتاری – ضعف بدن، لرزش و تعریق، پرسش دائمی در مورد خود و تلاش برای کسب اطمینان، واکنشهای پرخاشگرانه و توام با عصبانیت.
چگونه حساسیت از عشق میان همسران حفاظت می کند؟
در روابط زناشویی که حساسیت در حد مطلوب و مناسب وجود دارد، طرفین یکدیگر را همانطور که هستند پذیرفته و به احساسات هم احترام می گذارند و تمام تلاش زوجین در این جهت است که به استقلال عاطفی و روابط اجتماعی، کاری و خانوادگی همسر خود ارزش داده و مانع از آن نگردند. این حساسیتهای زناشویی (ارزش قائل شدن به علائق و خواسته های همسر) تا حد زیادی باعث قوی تر شدن و حتی هیجانی تر شدن روابط زناشویی می شود و بنابراین می تواند یک نیروی محرک مثبت در زندگی زناشویی به شمار رود. اما زمانیکه این احساس شدت یافته و جنبه غیرطبیعی و بیمارگونه به خود می گیرد، داستان کاملاً متفاوت می شود.

چگونه حساسیت بیش از حد به عشق شما آسیب می زند؟


گاهی اوقات حساسیت زناشویی وقتی از حالت طبیعی خارج شده و تبدیل به حسادت جنسی می شود، باعث می گردد که روابط زناشویی طرفین دچار مشکل شد. و از طرف دیگر مناسبات اجتماعی طرفین نیز دچار مشکل گردد. برای مثال هنگامی که یک زن در محیطی مشغول به کار است که بیشتر همکاران او، مرد هستند و بطور طبیعی ارتباطات کاری و اجتماعی این خانم با مردان افزایش می یابد. حال اگر این خانم در ارتباطات اجتماعی خود حریم ها را به خوبی رعایت کند و حدوحدود خود و همکارانش را به خوبی بشناسد، مسلماً روابط اجتماعی وی بلااشکال است. اما گاه مشاهده می شود که شوهران این دسته از زنان به علت موقعیت کاری همسرشان، آنها را بسیار تحت فشار قرار میدهند و مقررات بسیار سخت و دست و پاگیری مانند ممنوعیت گفتگو با همکاران، عدم تماس تلفنی کاری و... را وضع میکند.
البته تصور نکنید که تنها برخی زنان شاغل دچار اینگونه مشکلات می گردند، نه، این طور نیست. در برخی مواقع زنانی که چنین همسرانی دارند حتی خانه دار هستند و شاید به نوعی از طرف همسرشان در خانه حبس شوند و اجازه هیچگونه تماس تلفنی، باز کردن درب منزل، برقراری رابطه دوستی یا فامیلی با آشنایان را نداشته باشند.


مدیر بازدید : 1650 یکشنبه 15 خرداد 1390 نظرات (0)

مجله های زنان اطلاعاتی در اختیار ما می گذارند که هیچ جای دیگر نمی توانیم پیدا کنیم. آنها ما را با دیدگاه زنانه آشنا میکنند که اکثر مردها قبلاً آگاهی از آن نداشتند: اینکه عملکردها و رفتارهای ما مردان را چطور می بینند، توقعاتشان از ما چیست و...

  قصد داریم شما را با این نوع هوش جنسی آشنا کنیم و دیگر نیازی نیست تا دزدکی به سراغ قفسه ی مجله های دوست دخترتان بروید. برای این منظور مقاله هایی را که توسط یک کارشناس برای زنان نوشته شده اند را بررسی میکنیم که می دانیم برای مردها فوق العاده با ارزش است.

زندگی جنسیتان را از نو آغاز کنید

وقتی ارتباطات احساسی شما با نامزدتان تدریجاً کاهش می یابد، تصور میکنید که علاقه  و رغبت خود را به او از دست داده اید و به همین دلیل او را رها می کنید. اما آیا تابحال فکر کرده اید که روابط جنسی اگر با همسرتان کمرنگ شد چه بکنید؟ سکس نقش بسیار مهمی در ازدواج دارد، ولی با اینحال زوج های زیادی بدون آن زندگی میکنند. زندگی بدون رابطه ی جنسی با همسر چه به خاطر فقدان علاقه به او یا فقدان شور و شهوت جنسی باشد، در این سایت قصد داریم شما را با راه های برگرداندن این دو مورد و شروع دوباره ی زندگی شما با همسرتان آشنا کنیم.

بدون برو برگرد همه می دانند که سکس حیاتی ترین جزء همه ی ازدواج هاست. پس اگر یکی یا هر دوی زوجین علاقه و رغبت خود را از دست دادند چه می شود؟ تحقیقات نشان داده است که درصد انبوهی از چنین ازدواج هایی با شکست مواجه می شود. (بعد از مسایل مالی، مسایل جنسی دومین دلیل برای طلاق شناخته شده است). ناامید نشوید. راه های زیادی برای جلوگیری از آن وجود دارد. در اینجا سه راه برای جان بخشیدن دوباره به زندگی جنسیتان برای شما فراهم آورده ایم. پس اگر می خواهید ازدواجتان به طلاق ختم نشود، این سه مرحله را با ما دنبال کنید!

1.  به خودتان متکی باشید

فرقی نمی کند که همسرتان چقدر دوستتان داشته باشد و بخواهد ارضائتان کند؛ تحریکات و شور جنسی او به هیچ وجه شبیه به شما نیست. به همین دلیل غیرمنطقی است اگر انتظار داشته باشید هر زمان شما تحریک شدید در اختیارتان باشد. باید یاد بگیرید که چطور گهگاه نیازهایتان را کنترل کنید. احتمالاً تصور خواهید کرد که عادلانه نیست و مطمئناً عصبانی خواهید شد.

درباره ما
برای ارتباط با سایت  از طریق گزینه تماس با ما و یا ایمیل ادرس porsesh.shahed@gmail.com
اقدام بفرمایید.
با سپاس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    لطفا نظر خود در مورد موضاعات سایت و میزان رضایت را بفرمایید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 297
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 130
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 110
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 608
  • بازدید ماه : 1,353
  • بازدید سال : 11,163
  • بازدید کلی : 884,797
  • کدهای اختصاصی