loading...
فارسی وب نت
آخرین ارسال های انجمن
مدیر بازدید : 470 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

سلام

خوشبختانه اپلیکیشن اخبار روزانه مورد تایید تیم مارکت بزرگ  پلازا قرار گرفت البته

چند مارکت دیگر هم در حال بررسی هستند

ولی همین که پلازا به عنوان بهترین مارکت انخاب و تایید کرده جای خوشحالی و خرسندی دارد

برای دانلود و مشاهد لطفا به ادامه مطلب توجه فرمایید:

مدیر بازدید : 635 جمعه 03 بهمن 1393 نظرات (0)

واتس آپ (WhatsApp) نسخه تحت وب خود رونمایی کرد

به تازگی اپلیکیشن واتس اپ نسخه تحت وب خود را برای کاربران اندروید، ویندوز فون، بلک بری و سیمبین ارائه نموده است. این شرکت اعلام نموده به زودی نسخه وب برای کاربران آی او اس نیز ارائه می گردد.
برای استفاده از این امکان مراحل زیر را طی کنید:
*** ابتدا نسخه واتس اپ خود را بروز رسانی کنید. 2.11.505

 برای اینکار حتما از مرورگر کروم باید استفاده کنید

***به سایت https://web.whatsapp.com/ بروید

***طبق دستور العمل و برحسب نوع سیستم عامل خود مراحل ذکر شده را طی کنید.


مدیر بازدید : 58410 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (48)

  telegram آموزش اختصاصی اد کردن ایدی بدون شماره تلفن در تلگرام

درود به همه دوستان

جهت  اد کردن دیگران در نرم افزار تلگرام بدون اینکه شماره تلفن شما را بدانند  در این روش که به طور اختصاصی توضیح داده شده   و هیچ جایی دیگری در نت پیدا نخواهید کرد به طور واضح و همراه با عکس گام به گام به راحتی میتوانید اقدام نمایید و دوستان زیادی در تلگرام که نرم افزاری بسیار سبک و راحت و امن تر نسبت به وایبر میباشد داشته باشید

امید دارم توانسته باشم مطلبی مفید و منحصر به فرد تقدیم دوستان و خوانندگان این سایت 

کرده باشم

   ----خب  برای دیدن آموزش در ادامه همراه باشید:

مدیر بازدید : 340 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

آیا رایانه یا لپ‌تاپ شما این روز‌ها‌ اتفاقی خاموش می‌شود؟

 شاید برای این رویداد، دلایل بسیاری در ذهن شما باشد.

 شاید اقدام به از نو نصب كردن سیستم عامل كرده‌اید؛

 اما مشكل همچنان پابرجاست!

 تا هنگامی كه دلیل این اتفاق را نمی‌دانید

، دست نگه دارید و دستگاه خود را به تعمیرگاه نبرید!

 شاید یكی از این پنج دلیل منجر به خاموشی اتفاقی لپ‌تاپ شما می‌شود.


خاموشی اتفاقی PC یا لپ‌تاپ برای هر كاربری، چیزی تشویش آور و نگران كننده است. بسیاری از كاربران ‌آن ‌را ناشی از جریان برق یا خرابی سیستم عامل ‌می‌‌دانند. البته شاید این یكی از دلایل این موضوع باشد و ‌كاربران درست حدس زده باشند؛ اما همیشه این گونه نیست. 

نكته اساسی ‌اینجاست كه رایانه‌ها چیز‌های شگفت‌انگیز‌تر از آنند كه ما بیشتر فكر می‌كنیم. یكی از این شگفتی‌ها، مربوط به سیستم «خود صیانتی» یا Self-Protecting آن‌ها می‌شود كه در مواقع حساس و بحرانی سیستم را به كلی خاموش یا Shut Down می‌كنند. ‌در اینگونه مواقع باید از خاموش شدن دستگاه خود خوشحال باشید. 

اما چه چیز منجر به فعال شدن ساز و كار خود صیانتی در رایانه و لپ‌تاپ می‌شود؟ مثل همیشه همراه ما باشید تا پنج دلیل اصلی این موضوع را برای شما افشا كنیم!


 

پنج دلیل برای Shut Down شدن اتفاقی لپتاپ شما

 

1 – درجه حرارت بالاتر از میزان معمول سیستم

یكی از نخستین و بارز‌ترین دلایل خاموشی اتفاقی سیستم به ویژه ‌هنگام انجام فعالیت‌های گرافیكی مانند بازی، حرارت بیش از معمول یا به اصطلاح Over-Heating سیستم است. این موضوع به ویژه در ‌لپ‌تاپ بیشتر صدق می‌كند و معمولا گرفتگی منافذ سیستم یا ضعف فن از دلایل عمده و اصلی آن است‌.

 

پنج دلیل برای Shut Down شدن اتفاقی لپتاپ شما

 

موضوع حرارت بیش از اندازه، به قدری برای سیستم خطر‌ساز است كه اكنون تقریبا همه دستگاه‌ها مكانیزم خاموشی خودكار را برای مقابله با این موضوع ‌دارند. برای حل این معضل نخست باید دلیل اصلی آن را بدانید، شاید فن دستگاه به خوبی عمل نمی‌كند یا منافذ دستگاه برای ورود و خروج هوا با انواع و اقسام اجرام گرفته شده باشد. اگر این موضوع درست است، هم منافذ و هم فن دستگاه را در صورت دسترسی به خوبی و با دقت پاكسازی كنید‌. 


مدیر بازدید : 829 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)
مسنجر بسیار قدرتمند و محبوب تلگرام Telegram v1.4.8 اندروید  جدیدترین نسخه تنها در فارسی وب نت !

Telegram – تلگــرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و بسیار عالی از کمپانی Digital Fortress برای سیستم عامل اندروید می باشد که با تمرکز برروی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی گردیده است و به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا عکس ها، ویدئوها، فایل ها و متن های دلخواه خودشان را برای دوستانتان در هر کجای این کره ی خاکی که باشند بفرستند! بله این مسنچر بسیار شبیه به اپلیکیشن معروف واتس آپ می باشد با این تفاوت که ویژگی هایی که تلگرام در اختیار کاربران قرار می دهد نسبت به واتس آپ بیشتر است و آن را به همه ی کاربرانی که به دنبال یک مسنجر رایگان و کم نظیر هستند پیشنهاد می دهیم!

در نرم افزار Telegram شما این امکان را در اختیار دارید که به صورت نامحدود به چت کردن با دوستان و آشنایان خود بپردازید، اتاق های چتی تا ۲۰۰ نفر را ایجاد کنید و به صورت گروهی به چت کردن بپردازید، فایل های مختلف خود از جمله ویدئو تا ۱ گیگابایت را ارسال کنید و از بابت همیشه داشتن پیام هایتان خیالتان راحت باشد چرا که همه ی پیام های شما ذخیره خواهند شد تا بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های کلیدی اپلیکیشن Telegram اندروید :

مدیر بازدید : 486 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (1)
آموزش گذاشتن اهنگ

ابتدا برای اینکه اهنگ مورد نظر برای دوستان به راحتی پخش بشه باید حجم آن را کم کنیم


  برای ساخت يا تغيير فايل صوتی با حجم بالا به فايل صوتی كم حجم كه معمولا برای پخش در سايت و وبلاگ استفاده ميشود نياز به نرم افزار JetAudio ورژن 7 يا بالاتر داريم ميتونيد اين نرم افزار را از اينجا دانلود كنيد 



بعد از دانلود و نصب جت ادیو را اجرا کنید البته جت ادیو برای پخش فایلهای صوتی هم هست ولی چون امکان کم کردن حجم با کیفیت خوب را دارد از این نرم افزار استفاده میکنیم

بعد از اینکه نرم افزار را اجرا کردید باید این صفحه را ببینید


کلیک روی قسمتی که فلش قرمز نشان داده

بعد از اينكه بر روی convert Audio كليك كنيد



مدیر بازدید : 493 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

گوگل و فناوری ترجمه همزمان زبان های گوناگون !


به نظر می رسد بلند پروازی های کمپانی گوگل تمامی ندارد ! کمپانی گوگل به سختی مترصد رسیدن به فناوری های آینده


بشریت است چرا که هنوز در آزمایشگاه های سری و مخفی خود مشغول کار بر روی پروژه های گوناگونی مانند عینک هوشمند گوگل و پروژه LOON است.امروز نقل هایی از Hugo Barra ( هوگو بارا ) ؛ که سمتش در این کمپانی نایب رئیسی بخش اندروید است منتشر یافته است که خبر از تلاش کمپانی گوگل در زمینه ترجمه می دهد.گویی طبق نقل های منتشر شده از وی ؛ کمپانی گوگل قصد طراحی پلتفرمی را دارد که کار ترجمه همزمان زبان های گوناگون را در آن واحد انجام می دهد.اگر این طرح عملی شود باید از این پلتفرم به عنوان انقلابی شگرف در زمینه ارتباطات انسانی یاد کرد.البته شایان ذکر است که ؛ کار طراحی این پلتفرم به تازگی شروع شده است و تا به این جای کار ؛ مراحل مقدماتی و اولیه خود را طی می نماید.خبرها حاکی از آن است که محققین مشغول کار بر روی این پروژه در آزمایشگاه Google’s Babel initiative به سر می برند.اما بد نیست کمی در رابطه با این پروژه توضیح دهم.در حقیقت باید اذعان کنم که این فناوری به این جهت شگرف و خارق العاده تلقی می شود که گوشی تلفن همراه شما را به یک مترجم سیار برای شما مبدل می سازد ! مثلا شما در حین مکالمه با یکی از دوستان بین المللی خود هستید ، شما با او ؛ به زبان مادری خود صحبت می کنید اما آن چه که فرد مخاطب شما در پست خط می شنود ترجمه سخنان شما به زبان های گوناگون است !


translate-630x630

مدیر بازدید : 2094 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

هشدار در مورد ف ی ل ت ر ش ک ن  کریو KERIO


چند وقتی است که وب‌سایت‌های زیادی در ایران و خارج از ایران اقدام به فروش وی پی ان با نام KERIO کرده‌اند، که خب مثل اینکه کار هم می‌کنه و وب‌سایت‌ها و سرویس های مختلفی را باز می‌کند.

امروز می‌خواهیم به شما نشان دهیم که هر فعالیتی که شما با این سرویس انجام دهید توسط ارائه دهنده آن وی پی ان که همان مسئول سرور است قابل مشاهده است و فکر کنم این روزها به ابزاری برای ردگیری کاربران و فعالان شبکه‌های اجتماعی درایران تبدیل شده است.


مدیر بازدید : 948 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)


تا حالا گیر آنتی‌ویروس‌های قلابی افتادید؟ بدافزارهایی که بصورت یک پیغام اعصاب خورد کن سمج روی دسکتاپ ظاهر می‌شن و هشدار میدن که سیستم شما آلوده شده و در خطره.

اگه آنتی‌ویروستون آپدیت باشه براحتی می‌تونه با بیشتر این بدافزارها مقابله کنه و براحتی اونها رو پاک کنه و اجازه کار بهشون نده ولی در سیستم‌هایی که از سطح امنیتی پایینی برخوردارند مثل سیستم‌های خونه همسایتون یا محل کارتون که آنتی‌ویروس‌ آپدیت نشده دارند می‌تونه دردسرساز باشه ولی در کل این نوع بدافزارهای از سطح تهدید پایینی برخوردارن که با یک جستجوی ساده در گوگل روش پاک کردنشون رو از تو ریجستری میشه پیدا کرد.
ولی خب همه جا دسترسی به اینترنت نیست و روش‌های پاک کردن اونها هم با همدیگه فرق داره و دست بردن تو ریجستری هم کار هر کسی نیست. یک راه ساده و خوب برای این کار هست. Remove Fake Antivirus یک برنامه پرتابل کوچیکه که ۷۴ نوع از این آنتی‌ویروس‌های قلابی رو می‌تونه شناسایی و پاک کنه (لیست اونها رو ببینید).

مدیر بازدید : 1162 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)
می دونم شما هم به این تبلیغاتی که کنار سایت ها ظاهر میشه برخوردید یا نه؟ برای من که خیلی اعصاب خورد کنه تا این که امروز از دستشون خلاص شدم.

در حین کار سایت هایی رو باز می کردم و یکباره با یه صدایی مواجه می شدم و تعجب از اینکه من که برنامه ای باز نکردم! تا اینکه متوجه می شدم ای بابا یه تبلیغ کنار یکی از سایت ها اومده که موزیک پخش می کنه… بیشتر از این توضیح نمی دم و می‏رم سر اصل مطلب

اگر از مرورگر کروم استفاده می کنید می تونید از اکستنشن ادبلاک (AdBlock) استفاده کنید، ADD TO CHROME رو انتخاب کنید. حالا دیگه هیچ تبلیغی رو نمی بینید.

مدیر بازدید : 891 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)



بله، درست شنیدید. با ساختن یک اکانت در گوگل، شما یک Mailbox با ظرفیت ۱۰ گیگابایت و بی‌نهایت (حداقل در تئوری) آدرس ایمیل دارید! حالا عرض می‌کنم با چه شرایطی. دو تا کاراکتر هست که گوگل اجازه میده با استفاده از اونها ترکیبات زیادی با آدرس فعلی ایمیلتون بسازید. اون دو کاراکتر علامت بعلاوه (+) و نقطه (.) هستند. حالا توضیحات بیشتر. قبل از توضیحات، فرض کنید آدرس ایمیل شما someone@gmail.com باشه:
۱) علامت نقطه: میتونید هر جای آدرس ایمیلتون نقطه بذارید و از نظر گوگل تمام آدرسهای بانقطه و بی‌نقطه متعلق به شما هستند. بنابراین با فرض بالا، آدرس some.one@gmail.com یا s.omeone@gmail.com یا حتی s.o.m.e.o.n.e@gmail.com هم مال شماست. اگر هم در حال حاضر آدرس ایمیلتون نقطه داره، میتونید نقطه‌اش رو بردارید!
۲) علامت بعلاوه: این یکی دیگه خیلی انعطاف به آدرس ایمیل میده؛ به این ترتیب که میتونید آخر ID تون علامت بعلاوه و بعدش هر کلمه که دلتون خواست اضافه کنید. مثلا با همون فرض بالا someone+anotherone@gmail.com هم باز متعلق به شماست! دقیقا هر کلمه‌ای میتونید آخر جیمیل‌تون اضافه کنید و البته که با نقطه هم میتونید ترکیب کنید.
شاید در نگاه اول به نظرتون بیاد که گوگل برای خودشیرینی این کار رو کرده اما این امکانات، قابلیت‌های زیادی داره به خصوص وقتی که با امکانات دیگه ترکیب میشه. یکی از امکانات که به نظر من خیلی به‌دردبخوره استفاده از Filter برای طبقه‌بندی و لیبل‌زدن ایمیل‌هاست. فرض کنید من می‌خوام ایمیل‌هایی که فروشگاهها برام میفرستند رو دریافت کنم و همه رو یه جا بذارم تا اگه یه وقت لازم داشتم برم اون لیبل رو انتخاب کنم. خب تو ذهنم می‌گم من یه آدرس someone+shop@gmail.com دارم.

مدیر بازدید : 1644 سه شنبه 22 آذر 1390 نظرات (0)
تقریبا تمام سایت هایی كه بازدید می كنید اطلاعاتی را در قالب یك فایل كوچك متنی (Text) بر روی كامپیوتر شما ذخیره می كنند به این فایل كوكی می گویند متل ذخیره شدن این فایل در فولدر Temporary Internet Files در اینترنت اكسپلورر و در نت اسكیپ در فولدر Cashe است در اپرا و موزیلا و نسخه های قدیمی تر اینترنت اكسپلورر در فولدر جدایی به نام كوكی است.انواع مختلفی از كوكی ها وجود دارد و شما در نسخه های جدیدتر وب بروسر ها این امكان را دارید كه انتخاب كنید كدام كوكی ها برروی كامپیوتر شما ذخیره شوند در صورتی كه كوكی ها را كاملا غیر فعال كنید ممكن است بعضی سایت های اینترنتی را نتوانید ببیند و یا از بعضی امكانات مثل به یاد داشتن شناسه و رمز عبور شما در آن سایت محروم شوید و یا انتخاب هایی كه داشتید مثل ساعت محلی و یا دمای هوای محلی و كلا از تنظیمات شخصی ای كه در آن وب سایت انجام داده اید نتوانید استفاده كنید.
مدیر بازدید : 1162 یکشنبه 03 مهر 1390 نظرات (0)
مجموعه نرم‌افزاری «مایکروسافت آفیس 2010» (Microsoft Office 2010)، نسبت به نسخه‌های قبلی خود پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته است. یکی از این پیشرفت‌ها قابلیت‌های مختلفی است که برای حل مشکلات عمومی در نظر گرفته شده است به طوری که خودتان می‌توانید به سادگی مشکلاتی که در برنامه‌های آفیس رخ می‌دهد را حل کنید. در این ترفند قصد داریم به معرفی 5 راه‌حل عمومی برای حل مشکلات آفیس 2010 بپردازیم.

1. Safe Mode (حالت امن)

قابلیت جدیدی که در آفیس 2010 به چشم می‌خورد، قابلیت Safe Mode است. در صورتی که در این حالت وارد یکی از محصولات آفیس شوید، افزونه‌های اضافی نصب شده بر روی نرم‌افزار، همراه برنامه اجرا نخواهد شد. بسیاری از مشکلات آفیس نظیر اجرا نشدن برنامه به دلیل مشکلات افزونه هاست.
بدین منظور کافی است کلید Ctrl را از روی کیبورد نگه داشته و سپس نرم‌افزار را اجرا کنید. پیغامی ظاهر می‌شود که بایستی بر روی Yes کلیک کنید. سپس برنامه در حالت Safe Mode اجرا می‌شود.

2. غیرفعال کردن ماکروها
فایل‌های آفیس  امکان ذخیره ماکرو (Macro) را در داخل خود دارند. ماكرو مجموعه‌ای از فرمان‌ها، كلیدها و یا کلیک‌های ماوس است كه موجب سهولت در انجام کارهای تکراری می‌گردد.
برای اجرای یک فایل بدون پردازش ماکروی درون آن کافی است کلید Shift را گرفته و فایل مورد نظر را اجرا کنید.

3. تعمیر رجیستری ویندوز
آفیس برای ذخیره بسیاری از قسمت‌های خود از رجیستری ویندوز استفاده می‌کند. گاهی ممکن است آسیب دیدن اطلاعات مربوط به آفیس در رجیستری موجب اختلال در عملکرد نرم‌افزارهای آفیس شود.
برای تعمیر رجیستری ویندوز شامل اطلاعات مربوط به آفیس، بر روی منوی Start کلیک کرده و عبارت winword /r را وارد نموده و Enter بزنید (در ویندوز XP بایستی این کار را در محیط Run انجام دهید).
پس از چند لحظه پنجره‌ای نمایان خواهد شد که میزان عملیات انجام شده برای تعمیر برنامه را مشخص خواهد کرد. این کار ممکن است چند دقیقه طول بکشد.



درباره ما
برای ارتباط با سایت  از طریق گزینه تماس با ما و یا ایمیل ادرس porsesh.shahed@gmail.com
اقدام بفرمایید.
با سپاس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    لطفا نظر خود در مورد موضاعات سایت و میزان رضایت را بفرمایید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 297
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 130
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 110
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 627
  • بازدید ماه : 1,372
  • بازدید سال : 11,182
  • بازدید کلی : 884,816
  • کدهای اختصاصی