loading...
فارسی وب نت
آخرین ارسال های انجمن
مدیر بازدید : 790 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)



با صدای تو میبینند

کمپانی سامسونگ در ایران بتازگی وبسایتی با یک ایده جالب و بسیار خوب ایجاد کرده است،۳۲۱zabt با صدای شما برای کودکان نابینا کتابخانه‌ای صوتی میسازد . شما هم میتوانید قصه‌گوی یکی از داستان‌هایی باشید که می‌خواهید با صدای خودتان ضبط شود و به گوش کودکان نابینا برسد. کلماتی که با صدای شما جان می‌گیرند الهام‌بخش دنیایی پرامید و خیال‌انگیز برای آن‌ها خواهند بود.




ایران را ۳۶۰ درجه ببینید

۳۶۰٫iranpix یک وبسایت بسیار جالب میباشد که تصاویر پانورما (۳۶۰ درجه) زیبایی را از مناطق دیدنی ایران جمع آوری کرده است.


مدیر بازدید : 829 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)


دانشنامه جامع برای پذیرش در دانشگاه‌های خارج از ایران


ApplyAbroad مجموعه‌ای شامل اطلاعات متنوع در زمینه گرفتن پذیرش از دانشگاه‌های خارج از ایران و همچنین مراحل و اطلاعات لازم جهت دریافت ویزای تحصیلی است و با هدف کمک به دانشجویان ایرانی‌ برای ادامه تحصیل در خارج از کشور ایجاد شده است. این مجموعه همچنین اطلاعات زیادی در زمینه‌ی گرفتن مهاجرت از کشورهای مختلف، از جمله کانادا و استرالیا را در بر دارد.

********************


براحتی نامه مجازی بنویسید


Bubbles به شما این امکان را میدهد که نامه های خود را مستقیما از طریق مرورگر دستگاه خود ارسال کنید. شما میتوانید همانند دنیای واقعی تصاویر،اشکال، نوع، رنگ، طرح و یا کولاژ خاصی را برای نامه خود انتخاب کنید و یا اینکه اگر از صفحه لمسی استفاده میکنید با دست خط خودتان نامه را نوشته و آنرا برای دیگران و یا کاربران این سرویس ارسال نمایید.همچنین bubbles دارای یک شبکه اجتماعی کوچک نیز هست که به شما این قابلیت را میدهد تا با دیگر کاربران این سرویس دوست شوید و متن ها خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید.



مدیر بازدید : 2110 پنجشنبه 25 اسفند 1390 نظرات (0)

برنامه های بدون نیاز به نصب (Portable) بیشتر برای استفاده در فلش داریو و حافظه های جانبی کاربرد دارند،زیرا کاربران میتوانند براحتی با نگهداری این برنامه ها در فلش درایو خود در هر کجا بدون نیاز به نصب و اتلاف وقت از آنها استفاده کنند.

انزل وب

، ۵ وبسایت خوب دیگر برای دانلود رایگان برنامه های بدون نیاز به نصب به صورت مجموعه ای و تکی را به شما معرفی میکنیم.

TinyApps


این وبسایت همانطور که از نامش پیداست دارای صدها نرم افزار کوچک و کاربردی میباشد که اکثرا حجم آنها به یک مگابایت نیز نمیرسد.شاید در نگاه اول ظاهر سایت کمی ابتدایی و ساده به نظر برسد اما TinyApps دارای برخی نرم افزارهای کاربردی است که در بسیاری از مواقع میتوانند پرکاربرد باشند.مجموعه نرم افزاری این وبسایت دارای نرم افزارهایی در زمینه مروگر وب، ویرایشگرهای متنی، گرافیک، سیستم و نگهدارنده، ابزار فایل و .. و همچنین نرم افزارهایی برای سیستم عاملهای پالم و مکینتاش هست.

Lupo PenSuite

انزل وب

Lupo در حقیقت یک نرم افزار قابل حمل مادر میباشد که خود دارای مجموعه ای نرم افزاری با بیش از ۱۸۰ تا از محبوب ترین و ضروری ترین برنامه و بازی ها است.این نرم افزار دارای سه نسخه Full – 450 MB, Light -165 MB و Zero – 5 MB است که مجموعه Full این برنامه شامل نرم افزارهایی همچون ۷-Zip, Audacity, CCleaner, eMule, FileZilla, Firefox, Foxit Reader, GIMP, IrfanView, Notepad++, Opera, Pidgin, Thunderbird, µTorrent, VLC و.. است.

PortableApps دانلود کنید
مدیر بازدید : 2161 شنبه 15 بهمن 1390 نظرات (0)


اگر شما از مرورگر فایرفاکس استفاده میکنید با یک کلیک بدون نصب نرم افزار میتونید هر متن یا سایتی به به زبان دلخواه الخصوص فارسی ترجمه کنید



آبادیس - FireFox Addon

افزونه Maryamsoft Online Dictionary And Translator نام یک افزونه فارسی برای فایرفاکس است که با نصب این افزونه در فایرفاکس می‌توانید به راحتی هرچه تمام تر و بدون نیاز به صفحه مترجم گوگل  و تنها با انتخاب متن مورد نظر خود و یک کلیک ، ترجمه متن را به زبان دلخواه خود به سرعت ودر پنجره ای کوچک و دریافت کنید .

افزونه دیکشنری و مترجم آبادیس برای مرورگر فایرفاکس   (سازگار با فایرفاکس10  و 9.0)

افزونه شامل دو بخش دیکشنری و مترجم می باشد.


مدیر بازدید : 3189 جمعه 14 بهمن 1390 نظرات (0)


معرفي يك سايت جالب


اين روزها ديگه همه فهميدند كه ثانيه به ثانيه چقدر مي تونه تو زندگي ما تاثير بگذاره و افرادي هم كه اين مفهوم رو درك نكردند انسانهاي مهمي نيستند و هستند كه باشند . دانستن زمان ديگه سخت نيست چون همه ما يه گوشي همراهمون هست و شايد نيازي به ساعت مچي هم نيست . اگر دقت ساعت كامپيوتر تون براتون مهمه و دوست داريد بدونيد ساعتي كه همه روزه مي بينيد چقدر با واقعيت فاصله داره سري به سايت Time.isبزنيد .


مدیر بازدید : 2208 شنبه 01 بهمن 1390 نظرات (2)


قصد دارم  شما را با سایتی اشنا کنم که حتما برایتان مفید و کاربردی خواهد بود

در این سایت به راحتی میتوانید ادرس وب مورد نظر را داده و خروجی پی دی اف دریافت نمایید

شما نیز ما را در سایتها و بلاگهای مفید یاری فرمایید


تمامی ما روزانه در اینترنت به صفحاتی حاوی متون یا تصاویر جالبی برخورد می کنیم که شاید در لحظه فرصت خواندن ویا مشاهده تمامی متون و تصاویر را نداشته باشیم .

درباره ما
برای ارتباط با سایت  از طریق گزینه تماس با ما و یا ایمیل ادرس porsesh.shahed@gmail.com
اقدام بفرمایید.
با سپاس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    لطفا نظر خود در مورد موضاعات سایت و میزان رضایت را بفرمایید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 297
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 130
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 221
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 507
  • بازدید ماه : 1,252
  • بازدید سال : 11,062
  • بازدید کلی : 884,696
  • کدهای اختصاصی